اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

انتقاد شدید استاندار گلستان از وضعیت نامطلوب بهداشت و درمان این استان

خبرگزاری فارس: استاندار گلستان با بیان اینکه وضعیت بهداشت و درمان استان‌ مطلوب نیست‌، خواستار تامین اعتبار برای بیمارستان‌های گلستان شد.

انتقاد شدید استاندار گلستان از وضعیت نامطلوب بهداشت و درمان این استان

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان جواد قناعت صبح امروز در جمع مدیران استان از مدیران دستگاه‎ها خواست هر چه سریع‌تر نسبت به پیگیری سهم استان از 36 پروژه طرح مهر ماندگار از طریق وزارتخانه و سازمان مربوطه تلاش کنند تا این سهم دریافت شود.

وی خواستار تامین اعتبار برای بیمارستان‎های گلستان شد و تصریح کرد: گر چه در دولت‎های نهم و دهم گام‎های خوبی برداشته شده اما برای احداث و تجهیز بیمارستان‎ها تا پایان دولت دهم باید اعتباراتی نیز در نظر گرفته شود.

استاندار گلستان آبرسانی به مرکز استان را یکی از مشکلات جدی برشمرد و اذعان کرد: گرگان از محدود مراکز استان‎هایی است که برای تامین آب شرب رنج می‌برد.

قناعت خاطر نشان کرد: تلاش‎های خوبی در این مدت از سوی آب منطقه‎ای، آب شهری صورت گرفته و توانستند بخش‎هایی از نیاز آبی استان را تامین کنند اما با این وجود هنوز مشکل تامین آب شرب گرگان برطرف نشده است.

وی متذکر شد: اگر محور والش‎آباد و محمدآباد تامین اعتبار شوند بنای ما این است تا خرداد سال 1392 و پایان دولت دهم قطعا شاهد به اتمام رسیدن این پروژه‎ها باشیم.

استاندار گلستان در خصوص عدم تاثیر تحریم‎ها بر ایران بیان داشت: تحریم‎ها تاثیر مثبت بر کشور ایران گذاشت و باعث شد تلاش، جدیت، خلاقیت و ابتکار ایرانیان بیشتر شود همان‌طور که دیدیم که بیشترین تعالی در دوره تحریم‎ها شکل گرفت و کارهای بزرگی نیز انجام شد.

انتهای پیام/ش30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول