اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار گلستان خبر داد

دستگاه‌های برتر گلستان در رقابت بین‌دستگاهی کشور معرفی شدند

خبرگزاری فارس: استاندار گلستان گفت: بخش گزینش استانداری گلستان و جمعیت هلال احمر استان در بین دستگاه‌های کشور، نمونه شناخته شدند.

دستگاه‌های برتر گلستان در رقابت بین‌دستگاهی کشور معرفی شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان جواد قناعت پیش از ظهر امروز در جمع مدیران استان گلستان اظهار داشت: مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان به واسطه اقداماتی همچون رشد اعتبارات، کسب رتبه در مشارکت انتخابات، آموزش‎های همگانی، رشد و آمادگی تجهیزات، احداث و راه‎اندازی دانشگاه علمی‎ کاربردی هلال، راه‎اندازی پایگاه امداد هوایی و در دست داشتن 18 پروژه در مجموعه جمعیت هلال احمر توانست نمونه کشوری شود.

وی تصریح کرد: از دیگر اقدامات خوب دیگری که در جمعیت هلال احمر استان انجام می‎شود کارخانه سرنگ‎سازی استان است که مراحل پایانی خود را سپری می‎کند و کلنگ آن در هفته دولت به زمین زده خواهد شد و زمین آن تحویل و مجوزها نیز صادر شده است.

استاندار گلستان در خصوص کسب رتبه نخست گزینش استانداری گفت: گزینش استانداری گلستان در بین 31 استانداری سراسر کشور در سال 1390 رتبه نخست را به دست آورده است.

قناعت همچنین از حسینی مدیرعامل شرکت مخابرات استان گلستان نیز که در برخی از شاخصه‎ها رتبه نخست را کسب کردند قدردانی کرد و افزود: این شرکت در بین 31 استان در بخش دیتا مقام نخست را به دست آورد و در مجموع توانست مقام پنجم کشوری را از آن خود کند.

وی اظهار داشت: شرکت مخابرات گلستان از رتبه 29 کشوری به رتبه پنجم ارتقا یافته است.

انتهای پیام/ل30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول