اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار گلستان:

دارالقران گرگان تا پایان سال به‎ بهره‎برداری برسد

خبرگزاری فارس: استاندار گلستان گفت: 300 میلیون تومان اعتبار برای تکمیل پروژه مدرسه دارالقرآن گرگان اختصاص داده شد و باید تا پایان سال این پروژه به اتمام برسد.

دارالقران گرگان تا پایان سال به‎ بهره‎برداری برسد

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان به نقل از روابط عمومی استانداری گلستان،‌ جواد قناعت در چهارمین جلسه شورای آموزش و پرورش استان گلستان با اشاره به در پیش بودن بازگشایی مدارس در سال تحصیلی جدید اظهار داشت: پروژه مهر استان باید با نشاط‎تر از سال گذشته برگزار شود.

وی تاکید کرد: تهییج و نشاط دانش‎آموزان در شروع تحصیلی باعث پویایی و نشاط آنان در طول سال خواهد شد.

استاندار گلستان ادامه داد: به همین منظور، جلسه مشترک هم‎اندیشی برگزاری مطلوب پروژه مهر با محوریت آموزش و پرورش و با حضور صدا و سیما، شهرداری، راه و شهرسازی، دانشگاه علوم پزشکی برگزار شود.

قناعت اعلام کرد: با اجرای طرح تحول بنیادین و طرح آموزشی (3-3-6) شاهد تحولات چشمگیر در حوزه آموزش و پرورش خواهیم بود.

وی افزود: برای اجرای مطلوب طرح آموزشی (3-3-6) از اعتبارات مصوبات خاص و ماده 180 قانون بودجه استان اعتبار ویژه‎ای در نظر گرفته شود.

قناعت تصریح کرد: آموزش و پرورش از وزارتخانه‎های بزرگ کشور و یکی از کانون‎های تعلیم و تربیت است که در تحقق اهداف مقدس نظام اسلامی نقش تعیین‎کننده‎ای دارد.

استاندار گلستان با بیان اینکه انتظار این است با شرایط کنونی کشور فضای آموزشی را در استان مدیریت کنیم افزود: این هشدارها و تذکرات نظیر درک شرایط موجود و مدارا کردن به معنای ضعف نیست بلکه نشان از قوت و رسیدن به قله رفیع ترقی و پیشرفت است. 

قناعت یادآور شد: نظام جمهوری اسلامی همچنان که در عرصه‎های بین‎المللی کارهای بزرگ انجام می‎دهد و رو به پیشرفت است در داخل کشور هم کارهای جدید و بنیادین صورت می‎گیرد.

انتهای پیام/ح30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول