اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار گلستان خبر داد

درخشش گلستان در حوزه‎های انتخابات و مبارزه با اعتیاد در کشور

خبرگزاری فارس: استاندار گلستان گفت: بر اساس ارزیابی‎های ستاد انتخابات وزارت کشور، استان گلستان توانست بر اساس شاخصه‎های تعریف شده، در بین 31 استان کشور با کسب رتبه نخست همچون نگینی بدرخشد.

درخشش گلستان در حوزه‎های انتخابات و مبارزه با اعتیاد در کشور

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان جواد قناعت ظهر امروز در جلسه شورای اداری استان اظهار داشت: گلستان همچنین در حوزه مبارزه با مواد مخدر نیز در کشور حائز رتبه نخست شد.

وی در خصوص شش شاخصه‎ای که گلستان در اجرای انتخابات، از بین 31 ستاد انتخابات استانداری و حدود 370 فرمانداری سراسر کشور توانست آزمون خوبی را پشت سر گذارد اشاره کرد و بیان داشت: در راستای میانگین عملکرد فرمانداری‎های استان از 50 امتیاز، گلستان نمره 27.15 و در شاخصه حوزه اجرا و برگزاری انتخابات از 43 امتیاز گلستان توانست نمره 39.2 را کسب کند.

قناعت اضافه کرد: گلستان در بخش امنیتی از 14 نمره 7.9، در بخش سیاسی از 13 نمره 13، در بخش انتخابات رایانه‎ای از 10 نمره 8.2 و در بخش آموزش از 20 نمره توانست 19.72 امتیاز را کسب کند.

فرمانداری گنبدکاووس نمونه کشوری در اجرای انتخابات شد

استاندار گلستان یادآور شد: از مجموع 100 امتیازی که در نظر گرفته شده بود استان گلستان با کسب 72.91 درصد توانست رتبه نخست ستاد انتخابات را در کشور به دست آورد که استان‎های گلستان، اصفهان، ایلام، همدان و خراسان‎شمالی به ترتیب رتبه‎های نخست تا پنجم را در کشور به خود اختصاص دادند.

وی ابراز داشت: از بین 370 فرمانداری سراسر کشور، فرمانداری‎های 14گانه در گلستان حائز رتبه‎های خوبی شده که چهار فرمانداری در رده‎های کشوری خوش درخشیدند که از جمله فرمانداری گنبدکاووس رتبه نخست کشور، آق‎قلا رتبه پنجم کشور، گرگان رتبه 21 کشور و علی‎آبادکتول رتبه 27 کشور را به دست آوردند.

استاندار گلستان یادآور شد: برگزاری انتخابات الکترونیکی در گلستان کار جدیدی بود که در ابتدا در علی‎آبادکتول و سپس در گرگان برگزار شد که در این راستا گلستان رتبه‎های خوبی کسب کرد و هم‎اکنون خود را برای انتخابات آتی آماده می‎کند.

انتهای پیام/صا30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول