اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه آبیک:

تمسک به قرآن موجب رهایی از مشکلات است

خبرگزاری فارس: فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان آبیک تمسک به قرآن کریم و حرکت کردن متناسب با این کتاب الهی را رهایی از بسیاری مشکلات بیان کرد.

تمسک به قرآن موجب رهایی از مشکلات است

به گزارش خبرگزاری فارس از آبیک، رضا اسفندیاری بعد از ظهر امروز در نخستین جلسه شورای قرآنی شهرستان آبیک در سالن اجتماعات فرمانداری اظهار کرد: قرآن کریم هم د‌ر جنبه فردی و هم در جنبه اجتماعی هدایتگر، نقشه و راهنمای انسان‌هاست.

وی افزود: برای رسیدن به مدینه فاضله جامعه قرآنی باید فرهنگ قرآنی در بین افراد جامعه به ویژه نسل جوان و نوجوان نهادینه و توسعه یابد.

این مسئول ادامه داد: هر‌چه قدر سیاستگذاری فعالیت‌های قرآنی با مشورت و اظهار نظرات مسئولان و با جامعیت اجرا شود در رسیدن به اهداف شورای قرآنی به نتایج مطلوبی دست خواهیم یافت.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان آبیک از برگزاری برنامه تفسیر قرآن کریم به مدت یک ساعت با حضور 80 نفر از نیروهای پایور و سرباز خبر داد و گفت: برای 200 حلقه شجره طیبه صالحین که هر کدام شامل 20 نفر می‌شود، هفته‌ای یک‌بار برنامه قرآنی اجرا شده که جزو دستور‌العمل‌های ابلاغی نیز است.

اسفندیاری بیان کرد: در پایگاه‌های بسیج و حلقه‌های شجره طیبه صالحین آمادگی داریم که برنامه کرسی تلاوت اجرا کنیم.

وی بر ادامه کلاس‌های قرآنی برای دانش‌آموزان مقطع ابتدایی و راهنمایی تأکید کرد و افزود: با برگزاری جلسات شورای قرآنی به طور منظم و انسجام یافته می‌توان د‌ر راستای ارتقای فرهنگ قرآنی در جامعه گام‌های مؤثری برداشت.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان آبیک از برگزاری جزءخوانی قرآن کریم از سوی کانون قرآن و نهج‌البلاغه اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان آبیک در مسجد ولی عصر (عج) آبیک قدردانی کرد.

انتهای پیام/آ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول