اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر اداره آموزش و پرورش بویین زهرا عنوان کرد

توزیع 18 هزار نرم‌افزار قرآنی در مدارس

خبرگزاری فارس: مدیر اداره آموزش و پرورش شهرستان بویین زهرا گفت: تاکنون بیش از 18 هزار نرم‌افزار جامع قرآنی سروش ایمان در مدارس این شهرستان توزیع شده است.

توزیع 18 هزار نرم‌افزار قرآنی در مدارس

به گزارش خبرگزاری فارس از بویین زهرا استان قزوین، علی‌اصغر رجبی سگزآبادی در نشست فرهنگیان شهرستان بویین زهرا با اشاره به توزیع بیش از 18 هزار از نرم‌افزار‌های قرآنی سروش ایمان در بین دانش‌آموزان و نوجوانان بویین زهرایی اظهار کرد: مبانی فعالیت‌های وزارت آموزش و پرورش کمک به تربیت و تعلیم صحیح و اسلامی در دانش‌آموزان است.

مدیر اداره آموزش و پرورش شهرستان بویین زهرا با بیان اینکه توسعه مدارس قرآنی گامی مؤثر در راستای ترویج آرمان‌های انقلاب اسلامی است، افزود: فقر فرهنگی و دینی در مدارس باید با آموزش و اشاعه فرهنگ ناب و ارزشمند اسلامی برطرف شود تا مقدمات اعتلای فرهنگی نظام آموزشی و پرورشی مهیا شود.

وی با بیان اینکه بیش از 300 نفر از فرهنگیان این شهرستان در طرح ملی حفظ قرآن کریم شرکت کردند، تصریح کرد: برنامه‌ریزی‌ها برای افزایش حضور فرهنگیان در این طرح تا پایان سال جاری ادامه دارد.

مدیر اداره آموزش و پرورش شهرستان بویین زهرا با بیان اینکه نگاه دولت به آموزش و پرورش نگاه مبناگرا است، تصریح کرد: مسئولان باید دغدغه خود را در امور فرهنگی افزایش دهند.

رجبی سگزآبادی با اشاره به اینکه فضاسازی برای حضور جوانان در نماز جماعت و برنامه‌های دینی مدارس و مجتمع‌های آموزشی کشور باید از سوی مربیان و متولیان فرهنگی صورت گیرد، عنوان کرد: تاکنون فعالیت‌های متعددی از سوی معاونت پرورشی و تربیت بدنی این اداره در راستای تسهیل در خدمات رسانی به مدارس نقاط محروم صورت گرفته که بیانگر نگاه ویژه فرماندار و دستگاه‌های عمرانی به این موضوع است.

وی با بیان اینکه بسیاری از برنامه‌های فرهنگی مدارس در حال حاضر کارایی خود را به عنوان طرح جامع از دست داده و نقش آنها کمرنگ شده است، تصریح کرد: باید به دنبال ایده‌پردازی مناسب در اندیشه تولید محتواها و آثار فرهنگی مطلوب و ارزشمند برای جوانان بود.

مدیر اداره آموزش و پرورش شهرستان بویین زهرا با بیان اینکه در سال جاری چند طرح و پروژه مدرسه‌سازی در این شهرستان به مرحله اتمام و بهره‌برداری می‌رسد، تصریح کرد: توسعه و پیشرفت طرح‌های عمرانی مدارس نیازمند توجه و حمایت‌های جدی‌تر دولت است.

انتهای پیام/ب20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول