اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در هفته جاری انجام می‌شود

تلاوت اذان و قرآن حرم مطهر رضوی توسط قاریان بین‌المللی

خبرگزاری فارس: رئیس اداره آموزش علوم قرآن و حدیث آستان قدس رضوی گفت: قاریان بین‌المللی اذان و قرآن حرم مطهر امام رضا (ع) را در هفته جاری تلاوت می‌کنند.

تلاوت اذان و قرآن حرم مطهر رضوی توسط قاریان بین‌المللی

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی، مهدی لسانی اظهار کرد: در هفته جاری جلسات ترتیل و محافل انس با قرآن کریم و اذان در افق‌های صبح، ظهر و مغرب حرم مطهر حضرت ثامن‌الائمه (ع) توسط قاریان بین‌المللی انجام می‌شود.

وی افزود: جلال نجاتیان، حمیدرضا عباسی و حمیدرضا احمدی‌وفا به ترتیب قاریان و موذنان در افق‌های صبح، ظهر و مغرب، 21 مرداد و کاظم نورالهی، امیرلعل اول و سیدمرتضی سادات‌فاطمی، قاریان و مؤذنان افق‌های صبح، ظهر و مغرب روز 22 مرداد بودند.

وی با بیان اینکه 23 مردادماه اذان صبح توسط کبیر قلندرزاده انجام می‌شود،‌ تصریح کرد: جواد رجایی این مسئولیت را در افق ظهر و جواد کاشفی در افق مغرب برعهده دارند.

لسانی ادامه داد: 24 مردادماه نیز رضا جاویدی، مصطفی احمدی و حمید شاکرنژاد به ترتیب تلاوت و اذان حرم مطهر رضوی را عهده‌دار هستند.

وی مهدی یعقوبی، سیدجواد حسینی و جواد پناهی را از قاریان و موذنان 25 مردادماه در افق‌های صبح، ظهر و مغرب اعلام کرد و ادامه داد: مصطفی ملکی این مسئولیت را در افق صبح، مهدی شجاع در افق ظهر و سیدجواد سادات‌فاطمی در افق مغرب 26 مردادماه را برعهده دارند.

رئیس اداره آموزش علوم قرآن و حدیث آستان قدس رضوی با ذکر اینکه تلاوت و اذان حرم مطهر رضوی از شبکه خراسان‌رضوی پخش می‌شود، خاطرنشان کرد: تلاوت 27 مردادماه در افق صبح به عهده مسعود پنجه است و حسین پورکویر این مسئولیت را در افق مغرب برعهده دارد.

انتهای پیام/آ30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول