اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر ستاد اوقات فراغت گتوند خبر داد

برگزاری طرح قرآنی 1446 در گتوند

خبرگزاری فارس: دبیر ستاد اوقات فراغت گتوند از اجرای طرح قرآنی 1446 در سطح شهرستان گتوند خبر داد و گفت: اجرای این طرح آغاز شده است.

برگزاری طرح قرآنی 1446 در گتوند

به گزارش خبرگزاری فارس از گتوند، پرویز رضایی در جلسه ستاد سامان‌دهی کلاس‌های اوقات فراغت شهرستان گتوند اظهار داشت: در سال‌جاری کلاس‌های اوقات فراغت بسیار زیادی در سطح شهرستان گتوند برگزار شده است و به این دلیل استقبال از کلاس‌های اوقات فراغت بسیار زیاد بوده است.

وی با اشاره به محتوای این کلا‌س ها در شهرستان گتوند تأکید کرد: این کلاس‌ها شامل آموزش روخوانی قرآن ویژه کودکان و بزرگسالان، برگزاری طرح قرآنی 1446 با محوریت سوره مبارکه انفال، برگزاری طرح آسمانی‌های 5 در کانون‌های مساجد، تشکیل کانون‌های معرفتی و دوره‌های فرهنگی آموزشی با موضوعات خانواده و قرآن، مهدویت، و هسته‌های پرورشی، کلاس‌های طراحی و نقاشی و خوشنویسی، کمک‌های اولیه، برگزاری دوره‌های آموزشی و مشاوره مهارت‌های زندگی، تهیه و توزیع نشریات مختلف، برپایی اردوهای مختلف درون و برون استانی به مشهد و قم و اصفهان و باغملک شوش و ایذه و اندیکا و لالی با هدف تقویت افزایش شادابی و نشاط و اهتمام به نوآوری و خلاقیت در بین دختران و پسران، اعزام تیم‌های کوهنوردی به المپیادهای ورزشی، برگزاری کلاس‌های آموزش فوتبال و سایر رشته‌های ورزشی است.

رضایی افزود: از ابتدای امسال تاکنون سه جلسه در خصوص ساماندهی کلاس‌های اوقات فراغت در سطح شهرستان تشکیل شده و این کلاس‌ها از اواسط تیرماه آغاز و تا اوایل شهریور نیز ادامه خواهند داشت.

وی خاطرنشان کرد: در تلاش هستیم تا در این جلسات طرح‌های اوقات فراغت آسیب شناسی شود و مشکلات موجود را بررسی و برای رفع آنها گام برداریم.

دبیر ستاد اوقات فراغت گتوند افزود: باید تلاش کنیم تا کلاس‌های اوقات فراغت شهرستان گتوند پربارتر و پرمحتواتر باشد و به این دلیل در اینباره باید برنامه‌ریزی بیشتری شود.

انتهای پیام/ع20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول