اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

محفل بزرگ قرآنی جامعه ورزشی استان قم برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: سرپرست معاونت فرهنگی و جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان قم از برگزاری محفل بزرگ قرآنی جامعه ورزش استان قم خبر داد.

محفل بزرگ قرآنی جامعه ورزشی استان قم برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از قم روح‌الله رمضانی ظهر امروز در جلسه هماهنگی برگزاری این محفل بزرگ قرآنی اظهار کرد: در یکی از مهم‌ترین برنامه‌های فرهنگی ویژه ماه مبارک رمضان، محفل بزرگ قرآنی جامعه ورزشی استان قم ساعت 18 روز سه‌شنبه این هفته یعنی 24 مرداد ماه در محل سالن شهید رضائیان برگزار می‌شود.

وی خاطر نشان کرد: با توجه به برنامه‌ریزی انجام شده با دارالقرآن الکریم سازمان تبلیغات اسلامی استان قم، برای این محفل قرآنی برنامه‌های متنوعی پیش‌بینی شده که ان‌شاءالله در قالب یکی از مهم‌ترین برنامه‌های فرهنگی به شکلی مطلوب برگزار خواهد شد.

سرپرست معاونت فرهنگی و جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان قم عنوان داشت: حضور قاری بین‌المللی، گروه تواشیح بقیة‌الله، حافظان خردسال کل قرآن کریم و مسابقه فرهنگی از جمله برنامه‌های پیش‌بینی شده این محفل به شمار می‌رود که برای این منظور از جامعه ورزش استان دعوت می‌شود تا در این برنامه فرهنگی قرآنی حضور گسترده‌ای داشته باشند.

وی در ادامه بیان داشت: محفل انس با قرآن جوانان طی شب‌های باقیمانده از ماه مبارک رمضان در مساجد سطح شهر برگزار می‌شود که طی آن برنامه قرآنی امشب در مسجد میدان توحید و برنامه قرآنی فردا شب در مسجد ابولفضل بلوار نواب صفوی برگزار خواهد شد.

رمضانی در ادامه با اشاره به اهمیت توجه به مسائل و موضوعات فرهنگی و معنوی در کنار ورزش تصریح کرد: همانند نیاز به توسعه ورزش، نیاز به اشاعه فرهنگ و مسائل دینی و معنوی نیز برای کاهش ناهنجاری‌های موجود در جامعه در کنار ورزش همگانی و قهرمانی احساس می‌شود.

وی یادآور شد: کاهش ناهنجاری‌های موجود در جامعه امروزی ما، توسعه ورزش را در میان دانش‌آموزان و نسل نوجوان و جوان جامعه می‌طلبد و ورزش و فرهنگ در کنار یکدیگر اهرمی برای پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی به شمار می‌روند.

سرپرست معاونت فرهنگی و جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان قم با اشاره به اینکه ورزش می‌تواند نوجوانان و جوانان جامعه را در مقابل آسیب‌ها و نا‌هنجاری‌های اجتماعی حفظ کند تصریح کرد: امسال یکی از اتفاقات خوب در برنامه اوقات فراغت توجه به امور فرهنگی توسط معاونت فرهنگی و جوانان این اداره کل بود که در حاشیه اجرای برنامه‌های ورزشی انجام شد.

انتهای پیام/و20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول