اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به همت دانشگاه علوم پزشکی

همایش کشوری قرآن‌پژوهی و طب در اراک برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: رئیس دانشگاه علوم پزشکی اراک گفت: سومین همایش کشوری قرآن‌پژوهی و طب به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی اراک برگزار می‌شود.

همایش کشوری قرآن‌پژوهی و طب در اراک برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک مجید رمضانی ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: همایش سراسری «قرآن‌پژوهی و طب» با محوریت دیدگاه قرآن در ارتباط با خانواده، تغذیه و بهداشت اسفند ماه امسال در اراک برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: این همایش در موضوعات درمان بیماری‌ها، اخلاق پزشکی، سلامت روان و بخش آزاد برگزار می‌شود که علاقمندان می‌توانند مقالات خود را پیرامون موضوعات مطرح شده تا پایان آبان ماه به دبیرخانه همایش واقع در دانشگاه علوم پزشکی اراک ارسال کنند.

به گفته وی سومین همایش کشوری قرآن‌پژوهی و طب اسفند ماه سال جاری در آمفی‌تئاتر پردیس دانشگاه علوم پزشکی اراک برگزار می‌شود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی اراک هدف از برگزاری این کنگره را جمع آوری و ارائه آخرین دستاوردهای علمی در حوزه قرآن‌پژوهی و طب، ارزیابی و بیان اهمیت قرآن در ایجاد امنیت و سلامت، شناخت روش‌های مناسب تغذیه و بهداشت بر مبنای قرآن، جایگاه طب معنوی و عملیاتی کردن رفتارهای قرآنی در زندگی خانوادگی و جمعی عنوان کرد.

رمضانی اظهار داشت: با برگزاری این همایش تلاش می‌شود با ترغیب تحقیقات دانشجویی به سمت پژوهش‌های قرآن گامی در ارایه روش‌های نوین و علمی پژوهش‌های قرآن و ارتقای آن در قلمرو علوم پزشکی برداشته شود.

انتهای پیام/ی30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول