اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول انجمن خبرنگاران شهرستان سوادکوه:

همایش «قرآن و رسانه» 25 مرداد در سوادکوه برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: مسئول انجمن خبرنگاران شهرستان سوادکوه با تاکید بر اهمیت رسانه‌ها در دنیای مدرن گفت: همایش «قرآن و رسانه» 25 مرداد در سوادکوه برگزار می‌شود.

همایش «قرآن و رسانه» 25 مرداد در سوادکوه برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از سوادکوه، سید داوود رسولی بعدازظهر امروز در جلسه هماهنگی برگزاری همایش "قرآن و رسانه" با اشاره به این مطلب که رسانه‌ها در دنیای امروز به صورت قدرت بلامنازع درآمده‌اند، گفت: استفاده از ظرفیت‌های رسانه در دستیابی به اهداف، مورد استفاده حکومت‌های مختلف قرار می‌گیرد.

مسئول انجمن خبرنگاران شهرستان سوادکوه افزود: رسانه‌ها در تار و پود زندگی اجتماعی و سیاسی نفوذ کرده‌اند و نادیده گرفتن آن امکان‌پذیر نیست.

وی به شرایط رسانه‌ها در دنیای مدرن اشاره کرد و گفت: کشورهای سلطه‌گر با آگاهی بر اهمیت و ارزش رسانه‌ها به دراختیارگرفتن چهار غول اول رسانه‌ای جهان اقدام کرده‌اند.

رسولی به رسالت خبرنگاران متعهد در دنیای امروز اشاره کرد و یادآور شد: خبرنگاران باید در آشکارکردن زوایای مختلف توطئه‌ها و چهره واقعی استکبار تلاش کنند.

مسئول انجمن خبرنگاران شهرستان سوادکوه به برگزاری دومین همایش "قران و رسانه" در سوادکوه اشاره کرد و گفت: برگزاری این همایش در راستای پیروی از دستورات الهی برای گسترش همه‌گیرکردن خواندن و تدبّر در آیات الهی انجام می‌شود.

وی خواستار همراهی و همکاری بیشتر مسئولان در دست‌یابی خبرنگاران به اهداف و رسالت‌های رسانه‌ای شد.

رسولی از فعالیت 10 خبرنگار فعال در سوادکوه خبر داد و گفت: خبرنگاران سوادکوهی بدون چشمداشتی به انجام رسالت خود می‌پردازند.

مسئول انجمن خبرنگاران شهرستان سوادکوه خواستار توجه مسئولان استانی به خبرنگاران شهرستانی شد و گفت: مسئولان استانی در دعوت و ارائه اخبار و اطلاعات به خبرنگاران شهرستانی تلاش جدی‌تری انجام دهند.

به گزارش فارس، همایش قران و رسانه روز چهارشنبه 25 مرداد ماه از ساعت 18 در امامزاده ابوطالب زیراب برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ی30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول