اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

حافظ کل قرآن:

عمل به دستور‌های قرآن حلال مشکلات است

خبرگزاری فارس: حافظ کل قرآن گفت: قرآن می‌تواند تاثیر زیادی بر زندگی ما گذاشته و بسیاری از مشکلات ما را حل کند.

عمل به دستور‌های قرآن حلال مشکلات است

اکرم محمودی حافظ کل قرآن و مربی دارالقرآن تبلیغات اسلامی شهرستان بابلسر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بابلسر اظهار داشت: متولد 1357 شهرستان بابلسر هستم که به حفظ کل قرآن کریم در سال 80 پرداختم و بعد از گذشت 18 ماه در موسسه قرآن و نهج البلاغه رضازاده در شهرستان بابل حافظ کل قرآن شدم.

وی افزود: بعد از حفظ کل قرآن در سال 82 به عنوان مربی قرآن وارد تبلیغات اسلامی شهرستان بابلسر شدم که ابتدای کارم را با 20 دانشجوی دانشگاه مازندران آغاز کردم.

محمودی با اشاره به اینکه توانست در سال 81 رتبه سوم استانی در حفظ قرآن را به خود اختصاص دهد، گفت: از بچگی به قرآن علاقه خاصی داشتم و همیشه دوست داشتم معنی قرآن را بفهمم بنابراین وقتی فهمیدم موسسه نهج البلاغه و دارالقرآن آقای رضازاده از علاقمندان به حافظ قرآن ثبت‌نام می‌کند به آنجا رفته و تمام تلاشم را کردم تا بتوانم حافظ کل قرآن شوم.

حافظ کل قرآن تصریح کرد: مشوق اصلی‌ام در این امر مادرم بوده که از خانواده مذهبی بود و براساس وصیت پدر بزرگم که دوست داشت یکی از نوه‌هایش حافظ قرآن شود جامعه عمل پوشاندم.

مربی دارالقرآن تبلیغات شهرستان  بابلسر با اشاره به اینکه تاکنون مربی بیش از 100 حافظ بوده است، افزود: از ابتدای کارم تاکنون مربی بیش از 100 حافظ بودم که از بین آنها چهار نفر توانستند به عنوان حافظ کل قرآن شوند و نیز یکی از آنها توانست رتبه اول استانی را کسب کند.

محمودی ادامه داد: قرآن می‌تواند تاثیر زیادی بر زندگی ما گذاشته و بسیاری از مشکلات ما را حل کند و در واقع با خواندن قرآن به نوعی به آرامش روحی روانی که همه در پی رسیدن به آن هستند، برسیم.

وی متذکر شد: با توجه به سابقه و تجربه‌ام در این امر می‌خواهم موسسه قرآنی تاسیس کنم تا بتوانم به صورت مستقل عمل کرده و آنچه مدنظرم است انجام دهم.

حافظ کل قرآن در پایان اذعان داشت: از جوانان می‌خواهم که قدر جوانی خود را دانسته و با استفاده درست از تمام لحظات جوانی سعی کنند تا با قرآن مانوس شوند و با خواندن قرآن به هدایت و روشنی رسند.

محمودی در پایان از زحمات پدر و مادر خود و نیز از خانم حامدی مدیر موسسه قرآن و نهج البلاغه رضازاده و همچنین از آقای آتشین‌بار تقدیر و تشکر کرد.

انتهای پیام/ن20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول