اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان ورزش شهرداری تهران:

امثال سوریان تختی‌های زمان هستند

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان ورزش شهرداری تهران با تأکید بر الگوگیری جوانان از قهرمانان ارزشی گفت: جوانان ما باید امثال سوریان که تختی‌های زمان هستند را الگوی خود قرار دهند.

امثال سوریان تختی‌های زمان هستند

سید محمد حاج آقامیر در حاشیه مراسم تجلیل از حمید سوریان قهرمان وزن 55 کیلوگرم کشتی فرنگی المپیک 2012 لندن در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در جنوب استان تهران در ارتباط با اهداف برگزاری این مراسم گفت: هدف ما تجلیل از یکی از افتخارات میهن اسلامی بود.

رئیس سازمان ورزش شهرداری تهران افزود: خیلی از قهرمانان بودند که مدال طلای جهان و المپیک داشتند اما حاضر به مصاحبه با خبرنگاران جمهوری اسلامی نبودند، ولی حمید سوریان تربیت شده انقلاب اسلامی است.

سوریان یک فرد انقلابی و اسلامی است

وی در ادامه با تأکید بر اینکه سوریان فردی انقلابی و اسلامی است، بیان داشت: جامعه ما جوان است و وی می‌تواند الگوی خوبی برای این قشر از ملت باشد.

آقامیر ادامه داد: جوانان ما اگر بخواهند به جایی برسند باید امثال سوریان که تختی زمان هستند را الگوی خود قرار دهند. امروزه تجلیل از قهرمانان از بیراهه رفتن جوانان جلوگیری می‌کند.

وی با اشاره به کسب سه مدال طلای المپیک توسط ورزشکاران اهل شهرستان ری تصریح کرد: اگر از اکثر این جوانان مانند سوریان، دبیر و ساعی بپرسید می‌گویند ما از محله رشد کردیم و با امکانات محلی به این عنوان دست پیدا کردیم.

با استعدایابی صحیح می‌توان قهرمانان را شناسایی کرد

رئیس سازمان ورزش شهرداری تهران یادآور شد: ما اگر بتوانیم در محلات تهران و شهرستان ری استعدادیابی و بسترسازی مناسبی انجام داده و به مناطق محروم نگاه ویژه‌ای داشته باشیم، قطعا می‌توانیم قهرمانان بیشتری را تربیت کرده و به جهان معرفی کنیم.

وی ادامه داد: در حوزه سازمان ورزش شهرداری تهران کارهای خوبی انجام گرفته که از آن جمله می‌توان به ساخت 12 خانه کشتی و 600 زمین چمن طبیعی و مصنوعی اشاره کرد که این‌ امکانات مناسب فرصت استعدادیابی را به ما می‌دهد.

آقامیر در ادامه با تأکید بر استعدادیابی در محلات بیان داشت: شهرری یک منطقه محروم است که توانسته با استعدادیابی صحیح در جهان شناخته شود. ما هر چقدر به مناطق محروم توجه کرده و استعدادیابی کنیم استعدادها به سرمایه ملی تبدیل می‌شوند.

رئیس سازمان ورزش شهرداری تهران در ارتباط با وظایف مسئولان در برابر مردم، اظهار داشت: وظیفه ما کمک به قهرمانان ملی کشور است و چون اعتبارات شهرداری از مردم تأمین می‌شود، پس باید تمام هزینه‌ها خرج خود مردم شود.

تأکید مقام معظم رهبری بر ورزش همگانی

وی در ادامه ابراز داشت: هزینه‌های شهرداری در توسعه ورزش شهروندی گام برداشته و این در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری است که ایشان فرمودند «اگر ورزش همگانی در کشور توسعه پیدا کند، نشاط، شور، شادابی و استعدادیابی افزایش می‌یابد و از آسیب‌های اجتماعی پیشگیری می‌کند.»

آقامیر گفت: ما به هر میزانی که برای ورزش جوانان هزینه کنیم به همان میزان هم از آسیب‌های اجتماعی جلوگیری می‌شود.

افزایش سرانه ورزشی شهرستان ری

رئیس سازمان ورزش شهرداری تهران مژده داد و عنوان کرد: ما با حمایت‌ها و پشتیبانی‌های انجام شده توانستیم سرانه ورزشی شهرستان ری را افزایش دهیم.

باید پایتختی مقتدر داشته باشیم

آقامیر در پایان خاطرنشان کرد: پایتخت انقلاب اسلامی باید مقتدرانه عمل کند و مسائلی مانند قومیت‌گرایی برای این استان و حتی کشور ضرر دارد و ما باید تهرانی با عزت، مقتدر و پرجمعیت داشته باشیم. حضور مردم شهرری در انتخابات‌ و راهپیمایی‌ها بر ارزش‌گذاری شهر تهران تأثیر دارد.

انتهای پیام/ب10/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول