اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار قزوین:

مدال برنز لشگری نشان از اقتدار ورزشکاران ایرانی در المپیک دارد

خبرگزاری فارس: شهردار قزوین و سرپرست هیئت کشتی استان قزوین با صدور پیامی ضمن تبریک به احسان لشگری، کشتی‌گیر قزوینی تیم ملی کشتی آزاد برای کسب مدال برنز المپیک گفت: مدال برنز لشگری نشان از اقتدار ورزشکاران ایرانی در المپیک دارد.

مدال برنز لشگری نشان از اقتدار ورزشکاران ایرانی در المپیک دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین به نقل از روابط عمومی شهرداری قزوین مسعود نصرتی شهردار قزوین ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات تمام روزه‌داران در این پیام آورده است: کسب مدال برنز المپیک توسط احسان لشگری کشتی‌گیر قزوینی تیم ملی کشتی آزاد نشان از اقتدار ورزشکاران ایران در عرصه بزرگ المپیک است.

در این پیام آمده است: کسب مدال برنز المپیک در رشته کشتی آزاد که موجب تکمیل افتخارات ورزشکاران این رشته ورزشی کشورمان در این رقابت‌هاست، افتخاری کم‌نظیر است و اهتزاز پرچم با شکوه کشورمان به مناسبت این پیروزی ارزشمند برگ زرین دیگری در کارنامه جوانان ایران به خصوص ورزش استان قزوین خواهد بود.

شهردار قزوین ضمن تبریک صمیمانه به احسان لشگری، خانواده ایشان و جامعه ورزشی استان گفت: طبق برنامه‌ریزی به عمل آمده از زحمات، تلاش‌ها و افتخارآفرینی این ورزشکار جوان تقدیر شایسته می‌شود.

انتهای پیام/ب30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول