اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در دو سال اخیر صورت گرفت

افزایش 19 هزار متر مربع به فضاهای ورزشی شیراز

خبرگزاری فارس: معاون فرهنگی اجتماعی شهردار شیراز گفت: 19 هزار متر مربع در دو سال اخیر به فضاهای ورزشی شیراز اضافه شده است.

افزایش 19 هزار متر مربع به فضاهای ورزشی شیراز

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، محمد فرخ‌زاده صبح امروز در بازدید دو تن از اعضای شورای اسلامی شهر شیراز از مجموعه حوزه معاونت فرهنگی اجتماعی شهرداری شیراز با بیان اینکه کار شبانه‌روزی در حوزه معاونت فرهنگی اجتماعی شهرداری این کلان‌شهر شکل گرفته است، اظهار داشت: حضور این حوزه معاونت در اکثر برنامه‌های کلان‌شهر شیراز و مشارکت با سایر دستگاه‌ها و طرح نوسازی مراکز با جدیت در حال پیگیری است.

وی افزود: با حمایت شورای اسلامی این شهر بودجه این حوزه معادل چهار درصد کل بودجه شهرداری تصویب شد.

معاون فرهنگی اجتماعی شهردار شیراز با اشاره به آموزش ضمن خدمت و دوره‌های آموزشی ویژه مربیان فرهنگسراها و سالن‌های ورزشی و پرسنل مجموعه گفت: 9 هزار و 500 متر مربع زمین ورزشی در سال 91 به فضاهای قبلی مجموعه شهرداری اضافه شده و در سال 92 نیز به همین میزان افزایش را داریم که در دو سال، معادل دو برابر تمام سال‌های پیش در این زمینه اقدام شده است.

فرخ‌زاده همچنین گزارش طرح تحول عملیاتی در 20 حوزه را ارائه و نوآوری‌های انجام شده در حوزه‌های داخلی، ملی، استانی، شهرستانی، منطقه‌ای و محله‌ای و نیز حمایت‌ها و نیازهای حوزه فرهنگی از شورای اسلامی شهر را در 12 بند شامل اصلاح و تصویب قوانین، توسعه زیرساخت‌های عمرانی، حضور در برنامه‌ها و ... مطرح کرد و خواستار انسجام بیشتر در بررسی و حمایت در اجرای برنامه‌ها شد.

عضو شورای اسلامی شهر شیراز نیز با بیان اینکه شهر یک موجود زنده بوده و با سابقه تاریخی و فرهنگی به دست ما رسیده است، گفت: انسان‌سازی بر مبنای مکتب اسلام باعث رشد و شکوفایی جوانان می‌شود.

محمد حق‌نگر با تاکید بر ضرورت مشارکت شهروندان در امور شهر، گفت: آموزش شهروندی باید از سنین کودکی آغاز شود و اقدام حوزه معاونت فرهنگی اجتماعی برای راه‌اندازی خانه شهروند کوچولو مطلب بسیار درستی است که باید تسری پیدا کند.

وی با قدردانی از اقدامات حوزه معاونت فرهنگی اجتماعی شهرداری شیراز، خاطرنشان کرد: معاونت فرهنگی نسبت به گذشته رشد شتابنده‌ای داشته و در یک سیستم منظم و سیستماتیک در حال فعالیت و خدمت‌رسانی است.

عضو دیگر شورای اسلامی شهر شیراز نیز در این بازدید با اشاره به اینکه اقدامات بسیار خوبی در حوزه معاونت فرهنگی اجتماعی شهرداری شیراز انجام شده است، اظهار داشت: کار فرهنگی تنها وظیفه شهرداری نیست بلکه همگی باید در این میدان با تمام توان برای هدفی مشترک گام بردارند.

حجت‌الاسلام محمد میری با قدردانی از این اقدامات خواستار کسب درآمد پایدار و واگذاری کارهای سایر دستگاه‌های فرهنگی به خود آنها شد.

انتهای پیام/ز20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول