اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ورزش و جوانان استان گلستان خبر داد

افتتاح 62 پروژه ورزشی در گلستان

خبرگزاری فارس: مدیرکل ورزش و جوانان گلستان از افتتاح 62 پروژه ورزشی استان تا پایان سال جاری خبر داد.

افتتاح 62 پروژه ورزشی در گلستان

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان قربان‎علی پاشا صبح امروز در جمع مدیران استان اظهار داشت: وظیفه اصلی اداره کل ورزش و جوانان استان تامین زیرساخت‎های مناسب برای ورزش بوده که بحمدالله این اقدام در دولت نهم و دهم در گلستان به خوبی محقق شده است.

وی افزود: شاید کمتر نهادی توانسته باشد تمام مصوبات سفر اول، دوم و سوم رئیس جمهور را اجرایی کرده باشد اما این مهم در ورزش و جوانان اتفاق افتاده و تمام مصوبات به جز دو مصوبه آکادمی ملی المپیک گرگان و دهکده ساحل آبی بندرگز که برای تامین زمین با مشکل مواجه شده، باقی مصوبات اجرایی شده است.

پاشا اذعان کرد: برای تامین زمین این پروژه‎ها حدود 6 میلیارد تومان اعتبار نیاز بوده که همین مسئله اجرایی شدن آن را کمی به تعویق انداخته است.

مدیرکل ورزش و جوانان گلستان با اشاره به اینکه امسال 62 پروژه ورزشی در گلستان افتتاح خواهد شد تصریح کرد: 98 درصد از این پروژه‎ها سرپوشیده و دو درصد به صورت روباز است.

وی با بیان اینکه 33 طرح ماندگار در سراسر کشور برای پروژه‎های ورزشی تعریف شده است یادآور شد: سه طرح مهرماندگار در حوزه ورزش مربوط به استان گلستان است که این امر نشان از توجه جدی دولت به ورزش این استان دارد.

پاشا با تاکید بر اینکه در دولت نهم و دهم در زیرساخت‎های ورزش گلستان انقلاب به وجود آمده است خاطر نشان کرد: سالن سه طبقه رزمی، خوابگاه چاله‎باغ و سالن گنبدکاووس سه پروژه ورزشی مهر ماندگار در گلستان است.

مدیرکل ورزش و جوانان گلستان افزود: این نهاد بعد از ادغام با سازمان ملی جوانان علاوه بر پروژه‎های ورزشی در بحث فرهنگ‎سازی، تشویق و ترقیب جوانان در این حوزه‎ها و تجلیل از آنها اقدامات بسیاری را در یک سال گذشته انجام داده است.

وی خاطر نشان کرد: برگزاری دوره‎های آموزشی، تجلیل از 72 جوان برتر گلستان در حوزه‎های مختلف، آغاز به کار طرح بزرگی در راستای ازدواج پایدار و ... از جمله برنامه‎هایی بوده که در این حوزه در دستور کار قرار گرفته است.

انتهای پیام/ز20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول