اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول ورزش بانوان اداره ورزش و جوانان ارومیه:

یک سوم باشگاه‌های ورزشی ارومیه مختص بانوان است

خبرگزاری فارس: مسئول ورزش بانوان اداره ورزش و جوانان ارومیه گفت: در ارومیه 150 باشگاه ورزشی وجود دارد که 50 باب از آنها در رشته‌های مختلف به بانوان خدمات ارائه می‌دهند.

یک سوم باشگاه‌های ورزشی ارومیه مختص بانوان است

زهرا رنجبررضایی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: با توجه به تاثیر مستقیمی که ورزش بر سلامت جسم و روح همه آحاد جامعه بر جای می‌گذارد، در این شهرستان تلاش می‌شود تا حد امکان امکانات لازم برای خواهران نیز فراهم شود.

رنجبر اضافه کرد: با توجه به اینکه ارومیه نقطه ثقل آذربایجان‌غربی قلمداد می‌شود پس در هنگام برپایی مسابقات ملی و بین‌المللی به میزبانی این استان، ارومیه در برپایی رضایت‌بخش مراسم‌ها نقش زیادی دارد، بر این ‌اساس در راستای تجهیز و تکمیل امکانات این شهرستان بیش از پیش تلاش می‌شود.

وی با بیان اینکه هم‌اکنون حدود سه هزار ورزشکار از پوشش بیمه‌ای برخوردار هستند، ادامه داد: این ورزشکاران همه قشرها اعم از آماتور و حرفه‌ای را شامل می‌شوند که امیدواریم هر یک از آنها به نقطه مطلوب و قابل قبولی برسند به طوری که از ابتدای سال جاری تاکنون حدود 18 نفر از بانوان ورزشکار در رشته‌های گوناگون طی مسابقات مختلف موفق به کسب‌ یکی از رتبه‌های برتر موفق شدند و به قهرمانی رسیده‌اند.

مسئول ورزش بانوان اداره ورزش و جوانان ارومیه با بیان اینکه در این شهرستان میزبانی مسابقات به وفور برگزار می‌شود، اظهار داشت: میزبانی مسابقات دوومیدانی به مناسبت گرامیداشت ایام الله دهه فجر در این شهرستان برگزار خواهد شد که مقدمات کار در این حوزه فراهم شده است و امیدواریم که به بهترین شکل ممکن این سری از مسابقات برپا شود.

انتهای پیام/ل30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول