اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ورزش و جوانان گلستان:

مسئولان گلستان از ظرفیت‎ها برای ارتقای ورزش استفاده کنند

خبرگزاری فارس: مدیرکل ورزش و جوانان گلستان گفت: مسئولان دستگاه‌های اجرایی و نهادها در استان از ظرفیت‎های موجود برای ارتقای ورزش استفاده کنند.

مسئولان گلستان از ظرفیت‎ها برای ارتقای ورزش استفاده کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان قربان‎علی پاشا پیش از ظهر امروز در مراسم تجلیل از خبرنگاران ورزشی‎نویس استان گلستان اظهار داشت: خبرنگاران با توجه به مشکلات زیادی که دارند اما در حوزه ورزش تعامل، همکاری و پیگیری‎های جدی داشته‎اند.

وی با تقدیر از ورزشی‎نویسان گلستان گفت: پیگیری‎های جدی شما برای حل مشکلات این حوزه ستودنی است و امیدواریم همه اصحاب رسانه در این حوزه به ما کمک کنند تا بتوانیم به ارتقای جایگاه ورزش استان کمک کرده باشیم.

پاشا با تاکید بر اینکه ورزش گلستان به دلیل نداشتن اسپانسر نتوانسته در حد و اندازه خود رشد و بالندگی داشته باشد، تصریح کرد: این استان به دلیل اینکه در بخش صنعت چندان قوی نیست اسپانسرهای خوبی برای تیم‎های ورزشی وجود ندارد.

مدیرکل ورزش و جوانان گلستان ادامه داد: از همه مدیران می‌خواهیم که برای تقویت جایگاه ورزش استان و حمایت از استعدادهای بالقوه‎ای که وجود دارد به رشد و پویایی ورزش در گلستان کمک کنند.

وی خاطر نشان کرد: چرا باید برخی بانک‌ها و شرکت‌ها در کشور دارای تیم ورزشی باشند اما دستگاه‎ها و نهادهای ما تیم نداشته باشند.

پاشا اذعان کرد: استعدادهای ورزشی بسیاری در استان داریم که برای بروز و ظهور آنها نیاز به حمایت دستگاه‎های اجرایی و متولیان است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان گلستان افزود: سال گذشته بازیکنان کبدی استان گلستان با راه‎ و ترابری استان اصفهان قرارداد بسته‎اند چرا نمی‎شود چنین ظرفیتی در خود استان به وجود آورد.

وی با اشاره به اینکه مکاتبات بسیاری در این خصوص با استاندار و معاون برنامه‎ریزی استاندار داشته‎ایم خاطر نشان کرد: با این اعتبارات کمی که در حوزه حمایتی ورزش وجود دارد نمی‎توان آن را اداره کرد.

انتهای پیام/ز20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول