اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون عمرانی شهرداری شهر گلستان خبر داد

بهره‌برداری از 3 طرح ورزشی در هفته دولت

خبرگزاری فارس: معاون فنی و عمران شهرداری گلستان از گشایش سه طرح ورزشی در ایام هفته دولت در شهر گلستان خبر داد.

بهره‌برداری از 3 طرح ورزشی در هفته دولت

به گزارش خبرگزاری فارس از شهر گلستان به نقل از روابط عمومی شهرداری گلستان، مهدی مرادیان معاون فنی و عمران شهرداری گلستان با اشاره به گشایش 13 طرح در ایام هفته دولت در این شهر اظهار داشت: از جمله طرح‌هایی که در این هفته افتتاح می‌شود سه طرح ورزشی است که با بهره‌برداری از این طرح‌ها سرانه فضای ورزشی رشد قابل توجهی را تجربه می‌کند.

وی افزود: پیست دوچرخه‌سواری یکی از این طرح‌هاست که با توجه به ساماندهی رودخانه شاد چای در دستور کار قرار گرفت و در حاشیه این رودخانه ایجاد شده است و از مسیر پل جاده ساوه آغاز و تا پل ده متری هشتم ادامه می‌یابد. در این پیست دوچرخه توسط شهرداری تهیه می‌شود و به صورت کرایه‌ای در اختیار شهروندان قرار می‌گیرد و به زودی برای خرید دوچرخه اقدام می‌شود.

مرادیان در ادامه به گشایش پنج زمین چمن مصنوعی در این شهر اشاره کرد و گفت: از مجموع این پنج زمین چمن مصنوعی، سه زمین چمن مصنوعی در جنب آتش‌نشانی قلعه میر، پارک فدک و حاشیه رودخانه شاد چای است که در ایام هفته دولت به بهره‌برداری می‌رسند و دو زمین دیگر در ایام مبارک دهه فجر گشایش می‌یابد.

معاون عمرانی شهرداری گلستان ایجاد سالن ورزشی در انتهای پارک ولایت را از دیگر طرح‌های شهرداری دانست و تصریح کرد: این سالن بیشتر به عنوان سوله بحران شناخته می‌شود که در واقع در ایام اضطراری در اختیار کارهای مربوط به امداد و نجات گذاشته می‌شود و به انبار کالاهای اساسی شهروندان تبدیل می‌شود و در ایام عادی نیز به عنوان سالن ورزشی در اختیار شهروندان قرار می‌گیرد که تمام تلاشمان را می‌کنیم تا در هفته دولت شاهد گشایش این سالن باشیم.

انتهای پیام/آ30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول