اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ورزش و جوانان گیلان:

26 پروژه عمرانی ورزش گیلان آماده افتتاح است

خبرگزاری فارس: مدیر کل ورزش و جوانان گیلان 26 پروژه عمرانی این اداره کل را آماده افتتاح عنوان کرد.

26 پروژه عمرانی ورزش گیلان آماده افتتاح است

محمد بابایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رشت با بیان اینکه گیلان دارای 70 سال قدمت ورزشی است، اظهار کرد: این استان دارای 120 هزار ورزشکار سازمان‌یافته است.

وی، با اشاره به اینکه 26 پروژه عمرانی در ورزش استان آماده افتتاح است، اظهار کرد: 12 پروژه در ایام دهه فجر سال گذشته افتتاح شد و 22 پروژه دیگر نیز در دست اجراست.

مدیر کل ورزش و جوانان گیلان احداث چمن مصنوعی را از جمله اقدام‌های اداره کل ورزش و جوانان دانست و تصریح کرد: برای نخستین بار در تاریخ ورزش گیلان 6 چمن مصنوعی ایجاد شد.

وی، احداث چمن‌های مصنوعی را در رشت، لاهیجان، لنگرود و تالش ذکر کرد و افزود: 50 درصد چمن مصنوعی تالش انجام شده است.

بابایی، مستندسازی از پروژه‌های عمرانی را از دیگر اقدام‌ها ذکر کرد و گفت: بانک اطلاعاتی یکی از واحدهای خدمت به ورزش استان است که حدود 80 درصد آن انجام شده و باید در این زمینه کارهای بیشتری صورت گیرد.

وی وضعیت مدال‌آوری گیلان را خوب توصیف کرد و یادآور شد: گیلان به لحاظ تعداد مدال‌آوران آسیایی و جهانی در بین استان‌های کشور رتبه پانزدهم را دارد.

مدیر کل ورزش و جوانان گیلان مدال‌آوری گیلان را نتیجه سرمایه‌گذاری روی ورزش‌های پایه دانست و تصریح کرد: هیئت‌های ورزشی گیلان با اولویت قراردادن سنین پایه توانسته‌اند در زمینه مدال‌آوری ورزش استان موفق باشند.

وی، برنامه‌مداری را یکی از عوامل موفقیت ورزش استان ذکر کرد و یادآور شد: می‌توانیم طبق برنامه‌محوری، گردشگری ورزشی را در ورزش گیلان داشته باشیم.

بابایی با تصریح بر اینکه همه باید در ورزش استان پای کار باشند، خاطرنشان کرد: در سفرهای شهرستانی مشکلات ورزش روستایی چهره به چهره بررسی شد و نسبت به گذشته ساز و کارهای جدیدی صورت گرفت.

این مسئول، افزایش سرانه ورزش استان را یکی از اقدام‌ها برشمرد و افزود: سرانه ورزش استان 60 سانتی‌متر مربع است و با تصویب 150 پروژه ورزشی در سفر وزیر ورزش به استان که 26 پروژه آماده افتتاح شده است، سرانه ورزش استان افزایش زیادی پیدا می‌کند.

وی از تشکیل ستاد ساماندهی ورزش استان خبر داد و متذکر شد: در این ستاد تمام چالش‌های ورزشی مطرح و درباره آنها تصمیم‌گیری می‌شود.

انتهای پیام/غ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول