اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار بوشهر:

زمینه مناسب برای فعالیت‎های ورزشی جانبازان و معلولان فراهم شود

خبرگزاری فارس: استاندار بوشهر گفت: باید زمینه‎های لازم و مناسب را برای فعالیت‎های ورزشی جانبازان و معلولان در استان بوشهر فراهم کنیم.

زمینه مناسب برای فعالیت‎های ورزشی جانبازان و معلولان فراهم شود

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر محمدحسین جهانبخش صبح امروز در نشست با اعضای هیئت ورزش‎های جانبازان و معلولان استان بوشهر اظهار داشت: افراد سالم می‎توانند در هر فضایی ورزش کنند اما جانبازان و معلولان برای این امر به فضاهای اختصاصی با امکانات ویژه نیاز دارند.

وی با تاکید بر ضرورت ساخت یک مجتمع فرهنگی و ورزشی ویژه جانبازان و معلولان تصریح کرد: ظاهرا ساخت یک چنین مجتمعی در وزارت ورزش و جوانان تصویب شده که امسال برای ساخت این مجتمع از محل اعتبارات استانی 500 میلیون تومان کمک می‎کنیم.

جهانبخش اضافه کرد: فراهم کردن فضاهای مناسب برای فعالیت‎های ورزشی جانبازان و معلولان علاوه بر تامین سلامت جسمی این دو قشر، موجب پویایی و حضور فعال و مؤثر آنان در عرصه‎های مختلف اجتماعی و فرهنگی نیز می‎شود.

وی ادامه داد: با توجه به افتخاراتی که این ورزشکاران در عرصه‎های ملی، منطقه‎ای و بین‎المللی کسب کرده‎اند حمایت از آنان برای حضور مستمر در رقابت‎های مختلف ضروری است.

جهانبخش اضافه کرد: حداقل اعتباری که در طول سال به این هیئت باید اختصاص یابد 100 میلیون تومان است و کمتر از این میزان جوابگوی نیازهای این ورزشکاران نخواهد بود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر نیز در این نشست گفت: هیئت ورزش‎های جانبازان و معلولان از هیئت‎های موفق و پرافتخار استان بوشهر است که در چند سال اخیر موفقیت‎های چشمگیری داشته‎اند.

رضا جمشیدی افزود: هیئت جانبازان و معلولان، ورزشکاران مدال‎آور زیادی دارد و باید با حمایت و توجه بیشتر به این هیئت زمینه موفقیت بیش از پیش این ورزشکاران را در عرصه‎های ملی و بین‎المللی فراهم کنیم.

انتهای پیام/ل20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول