اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار کردستان:

حل مشکلات ورزش کار من نیست ولی پیگیری می‌کنم

خبرگزاری فارس: استاندار کردستان در جلسه بررسی مسائل و مشکلات هیئت‌های ورزشی استان گفت: پیگیری مشکلات ورزش کار من نیست ولی به عنوان استاندار آنها را دنبال خواهم کرد.

حل مشکلات ورزش کار من نیست ولی پیگیری می‌کنم

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، علیرضا شهبازی شنبه‌‌شب در جلسه هیئت‌های ورزشی استان کردستان که با حضور روسای هیئت‌های ورزشی استان برگزار شد، اظهار کرد: نباید کردستان را در زمینه اخذ اعتبارات در قالب اسپانسر برای ورزش با استان‌هایی چون اصفهان مقایسه کرد چراکه آنان از صنایع بزرگ برخوردارند و از آنها کمک می‌گیرند.

به گفته استاندار کردستان ما هم تمام توان خود را برای گرفتن اعتبارات و امکانات برای توسعه ورزش کردستان به کار بسته‌ایم و موفقیت‌های خوبی در این زمینه حاصل شده است.

شهبازی خاطرنشان کرد: سال گذشته 150 میلیون تومان از یکی از شرکت‌های معتبر کشور گرفتیم و امسال هم 350 میلیون دیگر برای توسعه ورزش استان خواهیم گرفت و به صورت عادلانه توزیع می‌شود.

وی گفت: از اینکه نتوانسته‌ام آنچنان که شاید و باید برای ورزش استان کاری انجام بدهم، شرمنده‌ام اما امیدوارم که حرکت‌های رو به جلو در راستای توسعه ورزش استان و حل مشکلات هیئت‌های ورزشی موثر واقع شود.

استاندار کردستان خاطرنشان کرد: بارها به مسئولان اداره‌ کل ورزش و جوانان مبنی بر تحول در این بخش تاکید شده است و باز هم تاکید می‌کنم که این اداره‌ کل به یک تحول اساسی نیاز دارد تا اینکه زمینه‌ای برای تحقق اهداف مدنظر و چشم‌انداز ورزش استان فراهم شود.

شهبازی انتظارات مردم از ادارات و دستگاه‌های اجرایی استان در زمینه خدمت‌رسانی را به‌حق خواند و باز هم فرهنگ غلط توجه به ساعت کاری در ادارات استان از 8 صبح تا 2 بعداز ظهر با وقت‌گذرانی را یادآور شد و گفت: این مسئله موجب نگرانی مسئولان ارشد استان و مردم شده است که باید از بین برود.

وی در ادامه قضیه شهرداری‌های استان برای کمک به ورزش را به میان آورد و تاکید کرد شهرداران و اعضای شوراهای اسلامی باید درصدی از اعتبارات اختصاص یافته به شهرداری‌ها را در راستای کمک به توسعه ورزش استان هزینه کنند.

شهبازی از کم‌توجهی شورای اسلامی شهر به مقوله ورزش و عدم تصویب اعتبارات برای این بخش ابراز ناراحتی کرد و گفت: اعتبارات متعلق به مردم است و از جیب بابای اعضای شورا بیرون نمی‌آید که نخواهند برای مردم هزینه کنند.

استاندار کردستان در پایان افزود: امسال 100 میلیارد تومان به شهرداری‌های استان داده شده که باید بخشی از آن را در زمینه حمایت از تیم‌های ورزشی هزینه کنند.

انتهای پیام/آ20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول