اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت جانبازان و معلولان استان بوشهر خبر داد

ساخت مجتمع فرهنگی ورزشی ویژه جانبازان و معلولان در بوشهر

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت جانبازان و معلولان استان بوشهر گفت: ایجاد یک مجتمع فرهنگی و ورزشی ویژه جانبازان و معلولان استان بوشهر در وزارت ورزش و جوانان تصویب شده و به زودی عملیات اجرایی این مجتمع در بوشهر آغاز می‎شود.

ساخت مجتمع فرهنگی ورزشی ویژه جانبازان و معلولان در بوشهر

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر حیدر بحرانی صبح امروز در نشست با استاندار بوشهر اظهار داشت: این مجتمع در زمینی به مساحت سه هکتار ساخته می‎شود که مقدمات ساخت آن در حال انجام است و امیدواریم با تامین اعتبار لازم در آینده‎ای نزدیک ساخت این مجتمع شروع شود.

رئیس هیئت جانبازان و معلولان استان بوشهر تصریح کرد: برآورد اولیه برای ساخت مجتمع فرهنگی و ورزشی ویژه جانبازان و معلولان حدود چهار میلیارد تومان است.

وی اضافه کرد: هم‎اکنون استان‎های ایلام، زنجان و فارس دارای چنین مجتمعی هستند و امیدواریم با ساخت این مجتمع در بوشهر مجموعه‎ای کامل و متناسب با توانایی و نیازهای جانبازان و معلولان در اختیار این دو قشر قرار گیرد.

بحرانی افزود: فضاهای مناسب و متناسب با نیازهای ورزشکاران جانباز و معلول در سطح استان وجود ندارد و این ورزشکاران در فضاهای مورد استفاده ورزشکاران سالم فعالیت می‎کنند.

وی یادآور شد: مجتمع فرهنگی و ورزشی ویژه جانبازان و معلولان جنب پلیس راه سابق بوشهر ایجاد می‎شود و تاکنون 80 درصد کارهای پیش از ساخت انجام شده و طراحی مجموعه در حال انجام است.

رئیس هیئت جانبازان و معلولان استان بوشهر گفت: یکی از مشکلات این دو قشر نبود وسیله نقلیه برای تردد است که آنها را برای رفت و آمد به ورزشگاه به منظور انجام تمرینات با مشکلات زیادی مواجه کرده است.

بحرانی گفت: امیدواریم با حمایت و همکاری مسئولان وسیله نقلیه مناسبی برای این امر پیش‌بینی شود تا در کنار حل این مشکل، هزینه‎های این ورزشکاران نیز کاهش یابد.

انتهای پیام/ل20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول