اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس مجمع نمایندگان استان اردبیل :

موفقیت تحصیلی و ورزشی جوانان خطه سبلان سر به آسمان می‌ساید

خبرگزاری فارس: رئیس مجمع نمایندگان استان اردبیل گفت:‌ در روزهای گذشته موفقیت ورزشکاران استان و همچنین دانش‌آموزان خطه سبلان در رقابت کنکور موفقیتی شایسته و در خور توجه است که مایه بهجت و سربلندی ما است.

موفقیت تحصیلی و ورزشی جوانان خطه سبلان سر به آسمان می‌ساید

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، جلیل جعفری‌بنه خلخال عصر امروز در جمع تعدادی از نخبگان علمی، ورزشی در خلخال اظهار داشت: موفقیت ورزشکاران استان در رقابت المپیک لندن مایه غرور هر ایرانی و علاقمند به خطه اردبیل شد که امیدواریم این پیروزی‌ها و توانمندی‌ها به شکل وسیع و گسترده ادامه پیدا کند.

وی به اهتزاز درآمدن پرچم میهن اسلامیمان را در مسابقات المپیک و عرصه‌های جهانی افتخارآمیز توصیف کرد و افزود: گل سرسبد این پیروزی‌ها موفقیت پهلوان غیورمرد اردبیلی سجاد انوشیروانی بود که مقام نایب قهرمانی المپیک را برای ما به دست آورد.

جعفری‌بنه همچنین موفقیت سعید محمدپور را در کسب مقام پنجمی المپیک در رشته وزنه‌برداری ستود و تصریح کرد: مقام پنجمی سعید محمدپور به اندازه کسب مدال برای ما مهم بود چرا که این جوان در ابتدای راه است و سالیان سال باید در عرصه‌های جهانی خوب و خوش بدرخشد.

به گزارش فارس، نماینده مردم خلخال و کوثر در مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: این پیروزی‌ها توان و صلابت ما را در عرصه‌های جهانی بیش از گذشته به نمایش می‌گذارد و سبب می‌شود تا استکبار جهانی در حسرت به انحراف کشیدن جوانان ما از مسیر خودسازی و خودباوری اعتقادی باشد.

وی در ادامه سخنان خود همچنین موفقیت دانش‌آموزان استان را در کنکور سراسری تبریک گفت و اضافه کرد: این حضور شایسته را به جامعه فرهنگی، دستگاه تعلیم و تربیت استان، مردم فهیم و خانواده توانمند این ستاره‌های درخشان تبریک و تهنیت می‌گوییم.

این مسئول بیان کرد: موفقیت‌های آینده‌سازان استان در این رقابت علمی از جمله موفقیت دانش‌آموزان استان که با کسب رتبه ممتاز شش منطقه‌ای توسط پروا جوان‌شایان در گروه تجربی، هاشم لطفی از گرمی با رتبه 12 منطقه‌ای در گروه علوم انسانی و رتبه یک منطقه‌ای محمد عطایی از شهرستان مشگین‌شهر را در گروه علوم انسانی توفیق بزرگ و افتخاری ماندگار می‌دانیم.

جعفری‌بنه همچنین موفقیت دانش‌آموزان سارا شعبانی از خلخال و شیرین حاتمی و مریم خوشبخت از کوثر را در آزمون ورودی دانشگاه‌ها تبریک گفته و این موفقیت‌ها را در بالندگی روزافزون استان مفید و مؤثر اعلام کرده است.

رئیس مجمع نمایندگان استان گفت: کشور و استان اردبیل به دست همین جوانان و نخبگان علمی در مسیر توسعه شتاب‌آلود قرار می‌گیرد و این جوانان و آینده‌سازان هستند که سرفرازی و افتخارات بی‌شمار علمی، ورزشی و... را نصیب کشور و استان می‌کنند.

انتهای پیام/‌ش20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول