اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره ورزش و جوانان گناباد:

بودجه بسیار کم ورزش گناباد جواب‌گوی نیازهای ورزشی نیست

خبرگزاری فارس: رئیس اداره ورزش و جوانان گناباد گفت: ورزش گناباد دارای بودجه بسیار کمی است که جواب‌گوی نیازهای ورزشی این شهرستان نیست.

بودجه بسیار کم ورزش گناباد جواب‌گوی نیازهای ورزشی نیست

به گزارش خبرگزاری فارس از گناباد، حسین شاهدوست صبح امروز در جمع خبرنگاران در گناباد اظهار داشت: ورزش کردن به هیچ‌وجه با روزه گرفتن منافاتی ندارد و حتی به نوعی سبب آرامش بیشتر و کاهش استرس است.

رئیس اداره ورزش و جوانان گناباد افزود: اگر در ورزش کردن روند اجرای آن اصولی کار شود در عمل روی سوخت و ساز بدن تأثیرات بسیار مثبتی را می‌گذارد به‌ طوری که از تجمع چربی در بدن جلوگیری می‌کند اما باید توجه کرد که در وعده افطار و پس از آن از غذاهای غنی و پر انرژی و آب کافی استفاده شود.

رئیس اداره ورزش و جوانان گناباد با اشاره به برگزاری مسابقات جام رمضان، افزود: این مسابقات یک طرح ملی و شهرستانی است که شادی عمومی به همراه خود دارد و فضایی سالم را ایجاد می‌کند که جوانان در آن انرژی خود را تخلیه کنند.

وی با اشاره به اینکه مسابقات امسال جام رمضان در شهرستان گناباد با عنوان اعتیاد بلایی خانمان‌سوز برگزار می‌شود، افزود: در مسابقات امسال به جای استفاده از تبلیغات تجاری و جذب حامی مالی، سعی شده که به ترویج مسائل فرهنگی و به ویژه مسائل مربوط به شعار مسابقات پرداخته شود.

شاهدوست از مسئولان ادارات و نهادهای موجود در شهرستان خواست تا در دو بُعد مادی و معنوی، تا جایی که می‌توانند از این مسابقات حمایت کنند تا هزینه‌ها کمی کاهش یابد و نبود استفاده از اسپانسر تا حدودی جبران شود.

وی بیان داشت: در این دوره از رقابت‌ها 44 تیم در رده سنی بزرگ‌سالان و 18 تیم در رده سنی جوانان حاضر هستند که از اول ماه مبارک رقابت‌های آنان آغاز شده و تا پایان این ماه نیز ادامه می‌یابد.

رئیس اداره ورزش و جوانان گناباد در ادامه با انتقاد از نحوه توزیع بودجه در سطح ملی و برنامه‌ریزی‌ها برای ورزش کشور، تأکید کرد: در شهرستانی مانند گناباد امکانات ورزشی بسیار محدودی وجود دارد و این نبود امکانات اولیه بارها ورزش ما را از پیشرفت باز داشته است که از جمله آن می‌توان به بودجه بسیار کم ورزش شهرستان اشاره کرد که جواب‌گوی نیازها نیست.

وی با اشاره به مصداقی در این ارتباط افزود: به عنوان مثال از 108 روستای شهرستان گناباد، تنها 10 روستا از زمین ورزشی آن هم به‌ صورت خاکی و ناقص بهره می‌برند و در داخل شهر نیز این محدودیت وجود دارد، اما از آن طرف ما شاهد هستیم که در سطح قهرمانی چه هزینه‌ای کلانی صورت می‌گیرد.

شاهدوست خاطرنشان کرد: اگر مسئولان و مردم به ورزش به عنوان یک فرهنگ و یک حرکت موثر بر جامعه نگاه کنند قطعاً اهمیت و سختی کار ورزشکاران را درک کرده و بیشتر از این قشر حمایت می‌کنند.

انتهای پیام/ش20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول