اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در واکنش به تخریب ورزشگاه یاسوج

استاندار دغدغه لطمه نخوردن ورزش کهگیلویه و بویراحمد را دارد

خبرگزاری فارس: مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به تصمیم تخریب ورزشگاه تختی یاسوج و احداث بوستان قرآن به جای آن گفت: استاندار این استان فردی ورزشی است و بدون شک دغدغه لطمه نخوردن ورزش را دارد.

استاندار دغدغه لطمه نخوردن ورزش کهگیلویه و بویراحمد را دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، حجت‌الاسلام سید جواد خاضع شامگاه سه‌شنبه در نشستی به مناسبت روز خبرنگار اظهار کرد: تخریب ورزشگاه تختی یاسوج و احداث بوستان قرآن تصمیمی است که در حوزه اختیارات من نیست و قطعاً تصمیم‌گیرندگان پیش‌بینی‌های لازم را انجام دادند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان کهگیلویه و بویراحمد در پاسخ به این سؤال که تخریب این ورزشگاه موجب فشار آمدن به ورزشگاه 15 هزار نفری در دست ساخت این شهر خواهد شد، بیان کرد: با مدیریت می‌توان به گونه‌ای برنامه‌ریزی کرد که ورزشگاه جدید بتواند همه بازی‌ها را پوشش دهد.

خاضع به اظهارنظری در مورد دوام نیاوردن چمن ورزشگاه جدید 15 هزار نفری یاسوج واکنش نشان داد و گفت: چمن موجودی زنده است و هر موجود زنده یک عمر و تحملی دارد ولی به طور کلی وضعیت کنونی چمن این ورزشگاه مطلوب بوده و مشکلی از این حیث وجود ندارد.

وی بیان کرد: ورزشگاه آزادی تهران با آن همه هزینه نیز توان برگزاری همه بازی‌ها را با فاصله کم ندارد و برخی بازی‌ها در دیگر ورزشگاه‌های تهران برگزار می‌شود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: مهم نگه‌داری و مدیریت چمن است که تلاش خواهیم کرد که از آن محافظت خوبی شود تا بتواند حامی و پشتیبان خوبی برای ورزش فوتبال این استان باشد.

خاضع ادامه داد: هیچ کارشناسی نگفته که ورزشگاه 15 هزار نفری یاسوج تنها توان برگزاری سه مسابقه را دارد و تاکنون چیزی در این مورد نشنیدم زیرا اگر موضوع این چنینی باشد و کارشناسی چنین نظری داشته باشد، بدون شک باید به ما بگوید که متولی هستیم.

وی بیان داشت: در حال حاضر چمن این ورزشگاه آماده برگزاری مسابقه است ولی برای تکمیل کامل ورزشگاه به 9 میلیارد تومان نیاز داریم.

خاضع از تکمیل بودن سکوها، صندلی‌ها و چمن ورزشگاه 15 هزار نفری یاسوج خبر داد و بیان کرد: در سرجمع 83 درصد کارها در این ورزشگاه تمام شده و امید داریم نهایتاً تا پایان مهر ماه سال جاری در اختیار ورزش این استان قرار گیرد.

انتهای پیام/آ20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول