اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره ورزش هندیجان:

150 میلیون تومان به ورزش روستاهای هندیجان اختصاص یافت

خبرگزاری فارس: رئیس اداره ورزش هندیجان گفت: از اعتبارات استانی، 150 میلیون تومان به بخش ورزش روستاهای شهرستان اختصاص یافت.

150 میلیون تومان به ورزش روستاهای هندیجان اختصاص یافت

به گزارش خبرگزاری فارس از هندیجان، امید احمدزاده ظهر امروز در مراسم تجلیل از 150 ورزشکار این شهرستان که با حضور مسئولان محلی در سالن اجتماعات خلیج فارس برگزار شد، اظهار کرد: شهرستان هندیجان در رشته‌های مختلف ورزشی بسیار مستعد و دارای ظرفیت‌ است که با حمایت و اختصاص اعتبار می‌توان آنها را به ارتقا و پیشرفت چشمگیری رساند.

وی افزود: این شهرستان که از جنوبی‌ترین نقاط استان خوزستان شمرده می‌شود همواره در امر ورزش بسیار خوب عمل کرده و جوانان علاقمند و مستعد زیادی را به افتخارآفرینی در سطح استانی و ملی دعوت کرده است.

رئیس اداره ورزش و جوانان هندیجان تصریح کرد: با پیگیری‌های اداره ورزش و جوانان شهرستان همچنین دیگر مسئولان شهری، در سال جاری 150 میلیون تومان اعتبار برای توسعه ورزش روستای ده ملا اختصاص یافته که این رقم مطمئناً در ارتقای سطح ورزش منطقه بسیار تأثیرگذار است.

وی اضافه کرد: امیدواریم با حمایت مضاعف مسئولان استانی بتوان در آینده‌ای نزدیک رشته‌های مختلف ورزش شهرستان را که از نبود امکانات در مضیقه هستند را تقویت و به جایگاه اصلی و در شأن آنها رساند.

احمدزاده در پایان خطاب به 150 ورزشکار برگزیده هندیجانی گفت: شما افتخار آفرینان این شهرستان هستید و این اداره در حد توان در راستای پیشرفت و شکوفایی استعدادهای ورزشی ناب هندیجان از هیچ تلاشی فروگذار نیست.

انتهای پیام/غ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول