اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ورزش و جوانان بوشهر خبر داد

احداث مجموعه بزرگ ورزشی برای 9 هیئت ورزشی بوشهر

خبرگزاری فارس: مدیر کل ورزش و جوانان استان بوشهر گفت: پروژه بزرگ ورزشی در حال طراحی داریم که برای استفاده 9 هیئت ورزشی احداث می‌شود.

احداث مجموعه بزرگ ورزشی برای 9 هیئت ورزشی بوشهر

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر رضا جمشیدی چهارشنبه شب در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با وجود اینکه سرانه فضای ورزشی در بوشهر کم است اما احداث این مجموعه ورزشی کمک شایانی به توسعه فضای ورزشی در بوشهر می‌کند.

وی افزود: اداره کل ورزش و جوانان استان بوشهر رتبه نخست اعتبارات عمرانی ورزش در سطح کشور در سال گذشته را کسب کرد به‌طوری که 35 میلیارد تومان اعتبار برای بخش عمرانی ورزش استان اختصاص یافت.

مدیرکل ورزش و جوانان بوشهر با قدردانی از حمایت‌های امام جمعه و استاندار بوشهر گفت: در 4 ماه گذشته 35 پروژه مهم ورزشی را در استان آغاز کردیم که این یک کار بی‌نظیر در کل کشور است.

جمشیدی بیان کرد: تا پایان برنامه پنجم توسعه سرانه ورزشی استان بوشهر باید به یک متر و 20 سانتیمتر برسد و اکنون 80 صدم متر است.

وی ادامه داد: این در حالی است که پیش از دولت نهم و دهم این سرانه فضای ورزشی استان بوشهر 30 صدم متر بود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر گفت: با اجرای پروژه‌های بالای 50 درصد پیشرفت فیزیکی سرانه فضای ورزشی استان به 90 صدم متر می‌رسد.

* کمک 1 میلیارد تومانی به هیئت‌های ورزشی استان بوشهر

جمشیدی اضافه کرد: از محل کمک 5 میلیارد تومانی به بخش ورزش استان که مصوبه سفر دولت نیز بوده 1 میلیارد تومان به هیئت‌های ورزشی کمک کردیم.

وی بیان کرد: در همین ارتباط 700 میلیون تومان نیز به ورزش شهرستان‌ها دادیم که اعتبار خوبی محسوب می‌شود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر افزود: امسال یک‌هزار و 560 ورزشکار استان که در سال‌های 88،89 و 90 مقام‌های ملی و فراملی را کسب کرده بودند تجلیل شدند و در این مراسم 400 میلیون تومان هزینه کردیم.

* استادیوم 15 هزار نفری بوشهر امسال افتتاح می‌شود

جمشیدی اضافه کرد: نخستین پروژه ورزشی مهر ماندگار کشور در استان بوشهر بود که در شهر بردخون سالن ورزشی شهدای این شهر افتتاح شد.

وی گفت: پروژه بعدی هم استادیوم 15 هزار نفری بوشهر است که تاکنون 12 میلیارد تومان هزینه داشته و مقرر شده با تزریق اعتبار 16 میلیارد تومانی تا پایان اسفند ماه امسال به بهره‌برداری برسد.

مدیرکل ورزش و جوانان بوشهر خاطر نشان کرد: اگر اعتبار لازم در اختیار شرکت توسعه و تجهیز اماکن ورزشی قرار گیرد این پروژه را در مدت زمان مقرر به اتمام می‌رسانیم.

جمشیدی افزود: یکی از مشکلات این پروژه راه دسترسی بود که با همکاری شهرداری، استانداری 3 گذر جدید در کمیسیون ماده 5 مصوب کردیم و یک اقدام بزرگ در اجرای پروژه استادیوم 15 هزار نفری بود.

انتهای پیام/غ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول