اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی:

خبرنگاران ورزشی نقش کلیدی در پیشرفت ورزش دارند

خبرگزاری فارس: مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی گفت: نقش خبرنگاران ورزشی در پیشرفت ورزش استان بسیار مؤثر و غیر قابل انکار است.

خبرنگاران ورزشی نقش کلیدی در پیشرفت ورزش دارند

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک سعید ملکی ظهر امروز با حضور در دفتر خبرگزاری فارس در اراک به مناسبت روز خبرنگار در جمع کارکنان این خبرگزاری اظهار داشت: خبرنگاران نقش تأثیرگذاری در توسعه و شکوفایی ورزش دارند و امروز اگر می‌بینیم ورزشکاران در المپیک خوش می‌درخشند بدون شک بخشی از درخشش این عزیزان به واسطه فعالیت‌های خوب و اثرگذار رسانه‌ها است.

وی تصریح کرد: ورزش همواره نیازمند اطلاع‌رسانی گسترده خبرنگاران است و انعکاس اخبار و گزارش‌هایی مبنی بر موفقیت تیم‌ها و قهرمانان، تأثیر بسزایی در تداوم افتخارآفرینی آنان دارد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی با تاکید بر اینکه مسئولان بدون حمایت و نقد این قشر از جامعه نمی‌توانند پیشرفت خوبی در کارها داشته باشند، افزود: با همراهی خبرنگاران و انتشار فعالیت‌های صورت گرفته از طرف آن‌هاست که مردم در جریان کارهای انجام شده قرار می‌گیرند.

ملکی ادامه داد: امروزه بازتاب موفقیت‌های ورزش کشور توسط رسانه‌ها مدنظر دولتمردان قرار گرفته است، چرا که ورزش می‌تواند یک عنصر قدرتمند در پیشرفت یک کشور به شمار برود.

وی گفت: خوشبختانه فعالان عرصه خبر با بیان مشکلات و کمبودها در عرصه‌های مختلف به ویژه ورزش، توانسته‌اند نقاط قوت و ضعف را به مسئولان نشان داده و با پیگیری‌های مستمر خود معضلات را برطرف کنند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی در پایان از زحمات کارکنان خبرگزاری فارس در انعکاس اخبار ورزشی استان قدردانی کرد.

انتهای پیام/ی30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول