اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت مدیره باشگاه ماشین‌سازی دبیری تبریز:

المپیک لندن می‌تواند نقطه عطف ورزش ایران باشد

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت مدیره باشگاه ماشین‌سازی دبیری تبریز با بیان اینکه المپیک لندن می‌تواند نقطه عطف ورزش ایران باشد، گفت: شرایط حضور و درخشش تیم‌های ایرانی در ورزش‌های گروهی در دوره‌های آتی المپیک را نیز مهیا کرد.

المپیک لندن می‌تواند نقطه عطف ورزش ایران باشد

شهرام دبیری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در تبریز با بی‌سابقه خواندن پیروزی ورزشکاران ایرانی در المپیک لندن اظهار کرد: کسب چهار مدال در وزنه‌برداری، به دست آوردن عنوان قهرمانی کشتی فرنگی با سه طلا و همچنین نخستین مدال تاریخ دو و میدانی ایران در المپیک بزرگ‌ترین افتخار جمهوری اسلامی ایران در این رقابت‌ها بوده و نشان از اقتدار ورزشکاران ایرانی در عرصه‌های بین‌المللی است.

وی خاطرنشان کرد: المپیک لندن به علت قرار گرفتن ایران در بین بزرگان ورزش دنیا می‌تواند نقطه عطف ورزش ایران باشد و نوید ظهور کشوری قدرتمند در ورزش جهان را داده و تعادل توزیع قدرت در ورزش بین غرب و شرق آسیا را نیز برقرار کند.

دبیری افزود: این موفقیت‌ها در سایه برنامه‌ریزی و حمایت فدراسیون‌ها و تلاش‌های مربیان و ورزشکاران و دعای خیر ملت شریف ایران به دست آمده و برای تداوم این پیروزی‌ها باید از همین امروز کار را آغاز کرد تا چهار سال بعد در المپیک برزیل نیز شاهد افتخارآفرینی ورزشکاران ایرانی و به اهتزاز درآمدن پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران در این رقابت‌ها باشیم.

رئیس هیئت مدیره باشگاه ماشین‌سازی با بیان اینکه موفقیت‌های کسب شده در المپیک لندن در ورزش‌های انفرادی بوده است،‌ تصریح کرد: باید با برنامه مدون شرایط حضور و درخشش تیم‌های ایرانی در ورزش‌های گروهی در دوره‌های آتی المپیک را نیز مهیا کرد.

کاروان جمهوری اسلامی ایران تا پایان روز یازدهم المپیک با کسب چهار طلا، سه نقره و یک برنز  و جای گرفتن در رده دوازدهم  بهترین عملکرد خود در تاریخ این مسابقات را به دست آورده است. این در حالی است که 11 ورزشکار ایرانی در رشته‌های پرامید کشتی آزاد، تکواندو و بوکس رقابت‌های خود را آغاز نکرده و رکورد به دست آمده همچنان قابل ارتقا است.

انتهای پیام/ل20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول