اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نایب رئیس هیئت کبدی استان قم:

بانوان کبدی‌کار قم الگوی حجاب و عفاف زنان ورزشکار شدند

خبرگزاری فارس: نایب رئیس هیئت کبدی استان قم از انتخاب تیم اعزامی هیئت قم به پیکارهای قهرمانی کشور به عنوان الگوی حجاب و عفاف خبر داد.

بانوان کبدی‌کار قم الگوی حجاب و عفاف زنان ورزشکار شدند

سعیده‌سادات خلیلی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم اظهار کرد: در آیین افتتاحیه مسابقات کبدی بانوان کشور تیم اعزامی بانوان قم تنها تیمی بود که با حجاب کامل در رژه رقابت‌ها شرکت کرد و از این نظر مورد تقدیر قرار گرفت.

وی ادامه داد: برخورد تیم‌های شرکت‌کننده در این مسابقات به هنگام رژه تیم بانوان قم به لحاظ اینکه تنها تیم محجبه این رقابت‌ها بودیم، چندان خوب نبود اما خوشبختانه مسئولان فدراسیون کبدی و همچنین نماینده مردم همدان در مجلس از این اقدام تیم بانوان قم ابراز خوشحالی کرده و تیم بانوان قم را الگوی بانوان کشور معرفی کردند.

خلیلی بیان داشت: زهرا رسولی، نرجس عاقل، مرجان عاقل، زهره خانی، فاطمه رضایی، محدثه پیش‌بین، زهرا نوروزی، فاطمه شمس، زینب اسماعیلی، عاطفه فرهنگیان، فاطمه کلایی، مریم رحیمی، مریم عابدینی، مهسا عمرانی و یگانه علی‌آبادی نفرات تیم بانوان قم در این رقابت‌ها بودند.

وی بیان داشت: در مراسم افتتاحیه به سبب احترامی که اعضای تیم بانوان قم برای حجاب و عفاف قائل شده بودند، جایزه نقدی به تیم قم اهدا شد.

نایب رئیس هیئت کبدی استان قم با بیان اینکه تیم قم تنها تیم متشکل از کبدی‌کاران رده‌های سنی نوجوانان و جوانان حاضر در این رقابت‌ها بود و سایر تیم‌ها نفرات بزرگسال در ترکیب خود داشتند تصریح کرد: به هیچ عنوان حجاب را محدودیت نمی‌دانیم و با اولویت قرار دادن ححاب نیز تمرینات خوبی داشته و آماده حضور موفق در این مسابقات شدیم.

وی ادامه داد: با اینکه کبدی در قم از جمله رشته‌های ورزشی نوپا محسوب می‌شود اما خوشبختانه با تلاش‌هایی که در سال‌های اخیر در هیئت کبدی استان قم صورت گرفته و همچنین انگیزه و علاقه‌ای که ورزشکاران این رشته برای موفقیت از خود نشان داده‌اند، پیشرفت‌های خوبی در کبدی داشته‌ایم.

نایب رئیس هیئت کبدی استان قم افزود: در سال‌های اخیر با اینکه در برخی مواقع با کمبودهایی از جمله محدودیت‌های مالی و نداشتن فضا و امکانات مناسب ورزشی به خصوص برای بانوان مواجه بوده‌ایم اما همواره از استان‌های شرکت‌کننده در مسابقات لیگ و قهرمانی کشور به شمار می‌رویم.

وی یادآور شد: قم در کبدی بانوان استعدادها و توانمندی‌های بسیار زیادی دارد و هم در رده سنی جوانان و هم در رده سنی بزرگسالان در چند سال اخیر توانسته‌ایم در بین استان‌های موفق کبدی باشیم.

خلیلی ابراز داشت: بانوان قمی نبوغ و استعداد بالایی در کبدی از خود نشان می‌دهند و هر روز بیشتر از گذشته به دنبال کسب موفقیت و پیشرفت بیشتر در این رشته ورزشی هستند که این مهم سبب شده است هیچ فرصتی را برای حضور در مسابقات مهم داخلی از دست ندهیم.

انتهای پیام/و20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول