اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت اسکواش البرز:

ورزش اسکواش در بین ورزش دوستان نهادینه شود

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت اسکواش استان البرز بر نهادینه شدن ورزش اسکواش در بین ورزش دوستان تأکید کرد.

ورزش اسکواش در بین ورزش دوستان نهادینه شود

بهارک شینا امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج افزود: مسئولان در بخش‌های مختلف باید از ورزش اسکواش حمایت کرده و برخی از رشته‌های ورزشی را که مظلوم واقع شده‌اند را در بین ورزشکاران نهادینه کنند.

وی در ادامه با اشاره به این که فعالیت‌های مطلوب هیئت اسکواش در البرز قابل تقدیر است افزود: اسکواش یکی از ورزش‌های جدید و با نشاط است که باید با حمایت مسئولان از این ورزش، اسکواش بین جوانان و نوجوانان گسترش یابد.

این مسئول با بیان این که اسکواش در استان البرز مظلوم واقع شده است خاطرنشان کرد: یکی از مشکلات این بخش کمبود اعتبارات است.

شینا افزود: طی یک سال گذشته که از فعال شدن این هیئت در استان البرز می گذرد موفق شده‌ایم دو مدرسه در این کلانشهر را مجهز به اتاق اسکواش نماییم که این نشان دهنده علاقه بسیاری از جوانان به این رشته ورزشی است.

وی ادامه داد: با تربیت و پرورش علاقه‌مندان به این رشته ورزشی می‌توانیم ورزشکارانی را تربیت کنیم که بتوانند در مسابقات جهانی و کشور درخشیده و صاحب مقام شوند.

وی افزود: ورزش البرز در تمام رشته‌ها نیازمند حمایت است اما با توجه به فعالیت جدید این هیئت نیاز است تا مشکلات و برخی از کمبودها در این رشته مرتفع شود.

شینا در ادامه سخنان خود به وجود استعدادهای ورزشی در بین بانوان اشاره و خاطرنشان کرد: در استان البرز استعدادهای ورزشی بانوان ورزشکار بسیار زیاد است که اگر بتوانیم از این استعدادها استفاده درست کنیم می‌توانیم ورزشکاران زبده و برجسته‌ای را تربیت کنیم که می‌توانند با حضور در مسابقات مختلف ورزشی نام البرز را بر سکوهای قهرمانی نمایان کنند.

انتهای پیام/ی30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول