اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

برای تداوم موفقیت‌های ورزشی

ورزش بانوان کهگیلویه و بویراحمد حامی مالی ندارد

خبرگزاری فارس: معاون امور بانوان اداره‌کل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد نبود حامی مالی و اسپانسر را مشکل اصلی پیش روی ورزش بانوان کهگیلویه و بویراحمد دانست.

ورزش بانوان کهگیلویه و بویراحمد حامی مالی ندارد

اقدس نوربخش امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج اظهار کرد: بانوان این استان به اندازه‌ای ظرفیت و توانایی دارند که قادر خواهند بود با کمترین امکانات بزرگ‌ترین کارها را انجام دهند.

این مسئول امور ورزش در کهگیلویه و بویراحمد ابراز داشت: وقتی ورزشکار ما از آخرین نقطه استان مثل سوق و چرام و بهمئی در کمترین زمان ممکن از هنگام ورود به عرصه ورزش قابلیت حضور در تیم ملی را پیدا می‌کند نشانه توانمندی و ظرفیت خواهد بود.

معاون امور بانوان اداره‌کل ورزش و جوانان استان کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: ورزش بانوان استان ما اگر حامی مالی داشته باشد از نظر استعدادهای خدادادی و بالقوه هیچ‌گونه مشکلی ندارد و با این ظرفیت‌ها می‌توانیم در سایه حمایت‌های مالی غیر دولتی گام‌های بلندی برداریم که در سطوح مختلف کشوری شگفتی‌ساز شویم.

نوربخش ادامه داد: برای نمونه "نادیا اعتمادمقدم" ورزشکار دهدشتی که تا قبل از این برای همه ناشناخته بود با تکیه بر توان همت خود و کمک‌های اداره‌کل ورزش و جوانان اکنون در اردوی تیم ملی ووشو در چین به سر می‌برد و پس از آن نیز در مسابقات جهانی این رشته شرکت خواهد کرد.

این مسئول ادامه داد: در افتخاری دیگر برای عرصه ورزش بانوان استان ما خانم "سیما کمایی" به عنوان سرمربی تیم ملی هاکی جمهوری اسلامی برگزیده می‌شود که در نوع خود کاری بزرگ و افتخاری به یاد ماندنی در ورزش استان به شمار می‌رود.

نوربخش افزود: گزینش یک مربی بانو از این استان در جایگاه بالای سرمربیگری تیم ملی در کشور حکایت از نبوغ ورزشی در عرصه زنان کهگیلویه و بویراحمد دارد که بر همین اساس از دوستداران متمول ورزش می‌خواهیم سرمایه‌گذاری در این بخش را فراموش نکنند.

وی به سایر موفقیت‌های بخش بانوان در امر ورزش استان اشاره کرد و یادآور شد: اگر حامی مالی وجود داشته باشد به همت خود این ورزشکاران و کمک‌های مسئولان ورزشی خواهیم توانست رتبه ورزش بانوان استان را در سطح کشور ارتقا بخشیده و موفقیت‌های بزرگی در سطوح مختلف ملی و بین‌المللی کسب کنیم.

انتهای پیام/صا20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول