اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه سنندج:

غربی‌ها با ترویج فساد به جنگ مسلمانان آمده‌اند

خبرگزاری فارس: امام جمعه سنندج از ترویج فساد و بی‌بندوباری به عنوان اهداف کلیدی جبهه استکبار برای ضربه زدن به مسلمانان نام برد و خواستار هوشیاری همه ‌جانبه اقشار مختلف مردم در این خصوص شد.

غربی‌ها با ترویج فساد به جنگ مسلمانان آمده‌اند

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، ماموستا حسام‌الدین مجتهدی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته با تسلیت سالگرد شهادت امیرالمؤمنین علی(ع) به همه مسلمانان جهان، اظهار کرد: دین اسلام دین علم و آگاهی بوده و هرگونه کم کاری در این حوزه مورد نکوهش است.

وی افزود: عدم آگاهی از توطئه‌ها و نقشه‌های پلید دشمنان در بسیاری مواقع مشکلاتی را برای مسلمانان به وجود آورده است که باید با هوشیاری و دقت هرچه بیشتر و با بهره‌مندی از تجربیات و نظرات علما و روحانیون این کاستی‌ها جبران شود.

امام جمعه سنندج تصریح کرد: غربی‌ها همواره با بهره‌مندی از توان تبلیغاتی و رسانه‌ای خویش به دنبال بی‌هویت کردن جوانان مسلمان و دور کردن آنان از مبانی اعتقادی و دینی‌اشان هستند.

ماموستا مجتهدی افزود: رسانه‌های غربی با ترویج فساد و بی‌بندوباری به صورت مستقیم نهاد خانواده‌ها را مورد هجوم قرار داده‌اند و در صورت کم‌کاری و عدم‌ هوشیاری در برابر این توطئه‌ها شاهد صدمات جبران ناپذیری بر پیکره جامعه اسلامی خواهیم بود.

وی خاطرنشان کرد: حفظ کردن جوانان جامعه با مبانی قرآنی و آموزه‌های اسلامی از جمله مواردی است که باید همواره توسط خانواده‌ها و مسئولان امر مد نظر قرار گیرد چرا که هرگونه کم کاری در این حوزه صدمات جبران ناپذیری را به جامعه اسلامی وارد می‌کند.

امام جمعه سنندج در ادامه خطبه‌های نماز جمعه این هفته با اشاره به سالگرد شهادت ماموستا شیخ‌الاسلام و ماموستا عالی از علمای برجسته اهل سنت کردستان که در رمضان سال 88 توسط گروه‌های تروریستی وابسته به استکبار جهانی به شهادت رسید، اظهار داشت: ترور و خشونت در اسلام هیچ جایگاهی ندارد و غربی‌ها با تبلیغات گسترده خویش سعی بر مخدوش کردن اذهان عمومی نسبت به آیین جامع و معتدل اسلامی دارند.

ماموستا مجتهدی افزود: هم‌اکنون ایران اسلامی امن‌ترین و باثبات‌ترین کشور جهان بوده و در سایه عمل به آموزه‌های اسلامی و قوانین مبتنی بر قرآن و آیین عزت‌بخش اسلام روز به روز قله‌های عظیم اقتدار را طی می‌کند.

انتهای پیام/و20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول