اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام‌جمعه فردوس:

کارگزاران نظام در تقویت نمازجمعه پیشقدم باشند

خبرگزاری فارس: امام‌جمعه شهرستان فردوس گفت: کارگزاران نظام جمهوری اسلامی باید در تقویت مراسم عبادی سیاسی نمازجمعه پیشقدم باشند.

کارگزاران نظام در تقویت نمازجمعه پیشقدم باشند

به گزارش خبرگزاری فارس از فردوس، حجت‌الاسلام محمدرضا بابایی ماهانی‌نژاد ظهر امروز در جلسه شورای اداری شهرستان فردوس اظهار کرد: تنها عبادتی که با ولایت ارتباط دارد، نمازجمعه است.

وی افزود: نام‌گذاری هر جلسه از شورای اداری شهرستان فردوس به نام یک شهید ابتکار بسیار خوب و پسندیده‌ای بوده که تاکنون در شهرهای دیگر انجام نشده است.

امام‌جمعه فردوس تصریح کرد: مردم در بسیاری از امور به بزرگان خود توجه می‌کنند و در ارتباط با نمازجمعه نیز حضور مسئولان نظام بسیار مورد توجه مردم واقع می‌شود.

بابایی ماهانی‌نژاد خطاب به مسئولان شهرستان فردوس اضافه کرد: کارگزاران نظام جمهوری اسلامی باید در تقویت مراسم معنوی نمازجمعه پیشقدم باشند.

وی به وجود شخصیت‌های بزرگ و برجسته‌ای نظیر آیت‌الله فردوسی‌پور، فاضل تونی و آیت‌الله معنوی در شهرستان فردوس اشاره کرد و گفت: روحیه صفا و صلح حاکم بر شهرستان نشان از وجود علمای بزرگی در این شهرستان دارد.

مسئول سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شهرستان فردوس نیز بر ضرورت احیای فریضه امر به معروف و نهی از منکر در ادارات این شهرستان تاکید کرد و افزود: احیای این فریضه مهم متعلق به دوران خاصی نیست بلکه همواره باید مورد توجه باشد.

عباسعلی سجادی گفت: در چند سال اخیر با توجه به جنگ نرم و تهاجم فرهنگی شدید دشمن، به مسئله احیای امر به معروف و نهی از منکر در مجموعه‌های مختلف نظام جمهوری اسلامی تاکید شده است.

وی تصریح کرد: تشکیل شوراهای امر به معروف و نهی از منکر در ادارات سطح شهرستان، برگزاری جلسات آموزشی و توجیهی و برپایی جلسات ماهیانه اخلاق در ادارات از جمله فعالیت‌های ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر شهرستان فردوس است.

در این جلسه از زحمات حسین وحیدی رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان فردوس تقدیر و سید مهدی علیپرست به عنوان رئیس جدید این اداره معرفی شد.

انتهای پیام/ز20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول