اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه مشگین‌شهر:

نماز جمعه پیوند دهنده مردم با ولایت است

خبرگزاری فارس: امام جمعه مشگین‌شهر گفت: نماز جمعه به عنوان سنگر تعلیم و تربیت، بصیرت و رکن نظام جمهوری اسلامی است که می‌توان آن را پیوند دهنده مردم با ولایت دانست.

نماز جمعه پیوند دهنده مردم با ولایت است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، حجت‌الاسلام غلامرضا باوقار صبح امروز در جمع اعضای ستاد برگزاری نماز جمعه مشگین‌شهر اظهار داشت: نماز جمعه از برکات مهم نظام جمهوری اسلامی است که بعد از گذشت 33 سال از انقلاب نمادی از وحدت و همدلی را در بین مردم به وجود می‌آورد.

وی افزود: شرکت در نماز جمعه علاوه بر ایجاد همبستگی سبب می‌شود تا استکبار و خائنین به نظام وحدت را به معنای واقعی در میان مردم ما مشاهده کنند.

این مسئول با بیان اینکه حضور در نماز جمعه پاسخی دندان‌شکن به آنهایی است که در صدد تفرقه و جدایی افکنی در ایران هستند. تصریح کرد: نماز جمعه تبلور عینی شعار سیاست ما عین دیانت ما و دیانت ما عین سیاست ما است.

امام جمعه مشگین‌شهر با اشاره به آیات و روایات متعدد اسلامی در زمینه اهمیت این فریضه عبادی و سیاسی ابراز داشت: درجات اهل بهشت با نماز جمعه تعیین می‌شود و در حقیقت نماز جمعه حج مستمندان است.

وی با بیان اینکه یکی از دستاوردهای عظیم انقلاب اسلامی اقامه نماز جمعه در سراسر ایران اسلامی است، یاد و خاطره آیت الله طالقانی نخستین امام جمعه تهران را گرامی داشت و از برگزاری ویژه برنامه‌های پنجم مرداد در مشگین‌شهر خبر داد.

انتهای پیام/خ30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول