اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه لرستان خبر داد

اختصاص 240 هزار مترمربع زمین برای ساخت مصلی‌های نماز جمعه لرستان

خبرگزاری فارس: رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه لرستان گفت: در حال حاضر 242 هزار مترمربع زمین برای ساخت مصلی‌های نماز جمعه در 12 شهر لرستان اختصاص یافته است.

اختصاص 240 هزار مترمربع زمین برای ساخت مصلی‌های نماز جمعه لرستان

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، حجت‌الاسلام محمد حاجی‌پور شب گذشته در مراسم تجلیل از خبرنگاران در بیت امام جمعه خرم‌آباد ضمن تبریک روز خبرنگار گفت: کار خبرنگار هرچه بیشتر جنبه دینی و معنویی پیدا کند، ارزش آن بالاتر است.

وی ضمن تقدیر از زحمات رسانه‌های لرستان در انعکاس اخبار نماز جمعه افزود: نماز جمعه از جایگاه بسیار بالا و ارزشمندی برخوردار و آیین وحدت و بصیرت‌بخشی به مردم است و خبرنگاران در قبال انعکاس اخبار آن وظیفه سنگینی به عهده دارند.

رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه لرستان با بیان اینکه در حال حاضر 1420 نفر در 12 شهر لرستان در ستادهای نمازجمعه فعالیت دارند، گفت: در حال حاضر در 12 شهرستان استان لرستان نماز جمعه دایر است.

وی از نماز جمعه به عنوان یکی از بزرگ‌ترین نعمت‌ها و عنایات حق تعالی بر مردم ایران یاد و تصریح کرد: نباید به نماز جمعه تنها به دید عبادی نگاه شود، چرا که نماز جمعه در حیطه‎های مختلف سیاسی، اجتماعی و فرهنگی کارکرد دارد.

رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه لرستان گفت: نماز جمعه برکات زیادی برای کشور ما به دنبال داشته و باعث بیداری مسلمانان جهان و بصیرت‌بخشی به همه مومنان و وحدت و اتحاد بین مسلمانان شده است به ویژه در لرستان که یکی از پرشورترین نماز جمعه‌ها در کشور است.

وی اظهار داشت: از نظر ساخت مصلی در شهرهای استان در وضعیت مناسبی قرار داریم و در حال حاضر 242 هزار مترمربع زمین برای ساخت مصلی‌های نماز جمعه در 12 شهر لرستان اختصاص یافته است.

حاجی‌پور افزود: هم‌چنین در شهرهای بروجرد، الیگودرز و معمولان ساخت دفاتر امام جمعه پایان یافته و در شهرهای زاغه و دورود در حال ساخت است و در خرم‌آباد، الشتر، پلدختر و اشترینان نیز به زودی ساخت دفاتر ائمه جمعه آغاز می‌شود.

انتهای پیام/20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول