اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول شورای سیاستگذاری ائمه جمعه فارس خبر داد

تکمیل مصلای نماز جمعه لارستان

خبرگزاری فارس: مسئول شورای سیاستگذاری ائمه جمعه فارس گفت: عملیات اجرایی مصلی نیمه‌تمام لارستان به‌زودی به پایان می‌رسد.

تکمیل مصلای نماز جمعه لارستان

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، حجت‌الاسلام حسین ملک مکان بعد از ظهر امروز در یک نشست خبری در جمع خبرنگاران اظهار داشت: مصلی نماز جمعه یکی از مکان‌های است که نیاز به توجه بیشتری از سوی مردم و مسئولان دارد و باید در تکمیل، مرمت و بازسازی این مکان مقدس همگی پیشگام شوند.

وی با اشاره به اینکه یکی از دغدغه‌های ائمه جمعه و جماعات انعکاس و رسیدگی به مشکل آحاد جامعه است، افزود: مردم ولایت‌مدار از ائمه جمعه می‌خواهند که از طریق این تربیون مسئولان اجرایی این استان را با مشکلات جامعه آگاه سازند.

مسئول شورای سیاستگذاری ائمه جمعه فارس خاطرنشان کرد: تریبون نماز جمعه کانونی است که بیشتر دستگاه‌ها و نهادها برای شنیدن مشکلات اقشار جامعه، سخنرانی‌های ائمه جمعه را ضبط و آن را مورد بررسی قرار می‌دهند.

ملک مکان تصریح کرد: اگر خواسته‌ها و دغدغه‌های ائمه جمعه و جماعات از طریق رسانه‌های دیداری، شنیداری و مکتوب به و موقع انعکاس یابد، مقامات اجرایی این استان درصدد رفع آنها بر می‌آیند.

وی در ادامه سخنان خود ضمن تبریک هفته خبرنگار اظهار داشت: خبرنگار چشم تیزبین و حقیقت‌یاب جامعه است و فرهنگیان و اقشار باسواد و فرهیخته جامعه نگاه ویژه‌ای به رسانه داشته و آن را پل ارتباطی مردم با مسئولان می‌دانند.

مسئول شورای سیاستگذاری ائمه جمعه فارس بیان داشت: نباید تنها یک روز را به عنوان روز خبرنگار به مردم و جامعه معرفی کنیم، بلکه به لحاظ اهمیت رسانه باید هر روز را به عنوان روز خبرنگار بدانیم.

انتهای پیام/ش30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول