اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه آران و بیدگل:

نماز جمعه پایگاه وحدت امت اسلام است

خبرگزاری فارس: امام جمعه شهرستان آران و بیدگل از نماز جمعه به عنوان پایگاه وحدت امت اسلام نام برد.

نماز جمعه پایگاه وحدت امت اسلام است

به گزارش خبرگزاری فارس از کاشان، حجت‌الاسلام سید محمد موسوی ظهر امروز در سومین جلسه شورای اداری شهرستان آران و بیدگل با گرامیداشت سالروز اقامه نخستین نماز جمعه این شهرستان، این فریضه مهم را منصب اهل‌بیت(ع) و متعلق به همه مردم دانست.

وی اضافه کرد: نماز جمعه یک رسالت دینی بوده و محلی برای انتقال اخبار و مواضع حاکمیت به مردم جامعه است لذا می‌توان از این تریبون مهم آنچه را که نیاز مردم تلقی می‌شود به آنان انتقال داد.

امام جمعه آران و بیدگل در بخش دیگری از سخنانش ماه رمضان را بهشت ذکر الهی در جهنم سوزان غفلت الهی ذکر و خاطرنشان کرد: باید از این فرصت خدادادی برای هجرت از تعلقات به مبدأ هستی و وجود مطلق ذات باری تعالی استفاده کرد.

وی در خصوص روز قدس تصریح کرد: تفاوت بزرگ این روز مهم در سال‌جاری با سال‌های گذشته در الگوپذیری کشورهای دنیا از ایران اسلامی و تبدیل شدن کشور ما به کانون امواج بیداری اسلامی است که می‌طلبد بیش از پیش مردم را برای حضور باشکوه در این روز تعیین‌کننده آماده سازیم.

موسوی ادامه داد: سرمنشاء سقوط اخیر دیکتاتورها در بحرین و مصر و نیز حرکت‌های اعتراضی در عربستان، امریکا و حتی اروپا ایران اسلامی است لذا دشمن در صدد محاصره نظام ما به طرق مختلف است.

وی از سقوط نظام سوریه و تحریم‌های اخیر به عنوان راهکارهای دشمنان برای در تنگنا قرار دادن ایران یاد و عنوان کرد: در این شرایط کار و تلاش بیشتر موجب اقتدار افزون‌تر و خنثی شدن توطئه دشمنان می‌شود.

موسوی همچنین با اشاره به سالروز شهادت محمود سارمی خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی به دست طالبان،  خبرنگاران را رزمندگان جبهه فرهنگی خواند.

به گفته وی انعکاس اخبار صحیح، تبیین ارزش‌ها، بیان سیاست‌های نظام، مبارزه با امپراتوری خبری دنیا برخی از مسئولیت‌های سنگینی است که بر عهده این قشر تأثیرگذار جامعه است.

وی تأکید کرد: خبرنگاران باید در مواجه با هجمه رسانه‌ای بیگانگان با سلاح قلم خود محکم ایستاده و هرگز در انجام وظایف خود از پای ننشینند.

انتهای پیام/ش20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول