اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه آران و بیدگل:

نماز جمعه افشاگر فتنه‌های دشمنان ملت ایران است

خبرگزاری فارس: امام جمعه آران و بیدگل، نماز جمعه را افشاگر و برملاکننده فتنه‌ها و ترفندهای دشمنان ملت ایران قلمداد کرد.

نماز جمعه افشاگر فتنه‌های دشمنان ملت ایران است

به گزارش خبرگزاری فارس از کاشان، حجت‌الاسلام و المسلیمن محمد موسوی در نشست خبری با اصحاب رسانه با گرامیداشت پنجم مرداد ماه، سالروز اقامه اولین نماز جمعه بعد از پیروزی انقلاب اسلامی در تهران اظهار داشت: نماز جمعه پایگاه وحدت اسلامی و بصیرت‌افزایی است و این میعادگاه از شئون حکومت اسلامی است که پیامبر(ص) و اهل بیت(علیهم‌السلام) نیز بر آن تأکید داشته‌اند.

وی نماز جمعه را مکانی برای تببین ارزش‌های اسلامی خواند و ادامه داد: در نماز جمعه، فتنه‌ها و ترفندهای دشمنان برای مردم رونمایی و افشاگرایی می‌شود.

امام جمعه آران و بیدگل با اعلام تشکیل ستاد ویژه‌ای جهت برگزاری مراسم پنجم مرداد ماه در این شهرستان افزود: تشکیل شورای اداری شهرستان در محل برگزاری نماز جمعه، تجلیل از ائمه جمعه سابق شهرستان و امامان جمعه موقت، چاپ و انتشار نشریه «محراب عشق» و برگزاری همایش بزرگ روحانیون و ائمه جماعات مساجد با حضور مسئولان هیئت‌های مذهبی از جمله مراسمی است که همزمان با سالروز اقامه نخستین نماز جمعه پس از انقلاب برگزار می‌شود.

موسوی خاطرنشان کرد: در همایش بزرگ روحانیون و ائمه جماعات، آسیب‌ها، آفات و بایسته‌های فرهنگی جامعه با روحانیون و مسئولان هیئت‌های مذهبی شهرستان در میان گذاشته می‌شود.

امام جمعه شهرستان آران و بیدگل همچنین برپایی نمایشگاه کتاب با موضوع «نماز جمعه و حکومت دینی» جهت استفاده جوانان را از دیگر برنامه‌های گرامیداشت سالروز پنجم مرداد عنوان کرد.

وی همچنین نماز جمعه شهرستان آران و بیدگل را به اذعان مسئولان استانی از باشکوه‌ترین و پررونق‌ترین نماز جمعه‌های استان اصفهان معرفی کرد و گفت: تدین و ولایت‌مداری مردم شهرستان و همچنین احساس کمک، مساعدت و پشتیبانی از نظام، علل اصلی حضور خودجوش و چشمگیر مردم در گرمای طاقت‌فرسای تابستان و سرمای شدید زمستان آران و بیدگل است.

انتهای پیام/ب20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول