اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از ابتدای سال جاری صورت گرفت

اختصاص 20 میلیارد ریال برای تأمین برق پروژه‌های مهر همدان

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق همدان از اختصاص 20 میلیارد ریال برای تأمین برق پروژه‌های مسکن مهر استان همدان از ابتدای سال تاکنون خبر داد.

اختصاص 20 میلیارد ریال برای تأمین برق پروژه‌های مهر همدان

حاجی‌‌رضا تیموری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان اظهار کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون بازدید و تعمیرات پیشگیرانه تجهیزات شبکه برق‌رسانی شرکت توزیع نیروی برق استان به منظور پایداری هر چه بیشتر و کاهش خاموشی‌ها به صورت جدی پیگیری شده است.

وی افزود: در این راستا بازدید از شبکه فشار ضعیف با میانگین 85.4 درصد، تعمیرات شبکه فشار ضعیف با میانگین 84.2 درصد و بازدید از شبکه فشار متوسط با میانگین 90.9 درصد صورت گرفته است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق همدان با اشاره به تعمیرات شبکه فشار متوسط با میانگین 89 درصد بیان داشت: بازدید از پست‌های فشار متوسط نیز با میانگین 88.4 درصد، تعمیرات پست‌های فشار متوسط با میانگین 84.7 درصد، بازدید روشنایی معابر با میانگین 80.4 درصد، تعمیرات روشنایی با میانگین 86.3 درصد، بارگیری شبکه فشار ضعیف با میانگین 86.7 درصد و سنجش ولتاژ نیز با میانگین 82.3 درصد انجام شده است.

وی در ادامه به برنامه‌های معاونت خدمات مشترکین در سال جاری اشاره کرد و گفت: واگذاری تمام فعالیت‌های خدمات پس از فروش به دفاتر پیشخوان دولت، واگذاری فعالیت‌های قرائت، چاپ و توزیع صورتحساب در مناطق روستایی توسط دفاتر ICT از جمله این برنامه‌ها هستند.

تیموری تصریح کرد:‌ ارسال صورتحساب مشترکین دیماندی از طریق سامانه پیام کوتاه، قرائت کنتور مشترکین دیماندی ولتاژ اولیه از راه دور، قرائت، چاپ و توزیع همزمان صورتحساب مشترکین دیماندی با استفاده از سیستم GPS, GPRS نیز از دیگر برنامه‌های معاونت خدمات مشترکین به شمار می‌رود.

وی بیان داشت:‌ لینک نرم‌افزارهای سیستم جامع مشترکین با نرم‌افزار 121 و بازرسی لوازم اندازه‌گیری از اهم برنامه‌های مشترکین است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق همدان افزود:‌ مکانیزه کردن بایگانی مشترکین، استفاده از کنتورهای هوشمند آب و برق، استفاده از کنتورهای سه زمانه (دیجیتالی) برای مشترکین عادی به منظور اعمال مدیریت مصرف نیز از دیگر خدمات و برنامه‌های مشترکین در سال جاری محسوب می‌شود.

وی با اشاره به اختصاص اعتباری بالغ بر 20 میلیارد ریال از ابتدای امسال برای تأمین برق پروژه‌های مسکن مهر استان اظهار کرد: این اعتبار در سه بخش تخصیص یافته که 10 میلیارد ریال اعتبار تخصیص استانی و از طریق شورای برنامه‌ریزی فرمانداری‌ها به تفکیک هر شهرستان مشخص و ابلاغ شده و در مرحله عقد تفاهم‌نامه است.

تیموری تصریح کرد: 6 میلیارد ریال دیگر مربوط به اعتبار داخلی شرکت توزیع نیروی برق استان است و 4 میلیارد ریال مابقی نیز از طرف راه و شهرسازی اختصاص یافته است.

وی خاطرنشان کرد: تاکنون حدود 50 درصد مبالغ تخصیص یافته برای احداث شبکه‌های فشار متوسط، فشار ضعیف، پست هوایی و لوازم اندازه‌گیری پروژه‌های مسکن مهر استان هزینه شده است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان در پایان سخنانش اظهار داشت: در ضمن اعتبار تخصیصی برای پروژه‌های مسکن مهر متناسب با پیشرفت فیزیکی پروژه‌ها و تخصیص منابع استانی و اعتبارات جدید افزایش خواهد یافت.

انتهای پیام/ع10/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول