اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان زنجان خبر داد

ارائه مجوز برای احداث 25 نیروگاه برق در استان زنجان

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت توزیع برق استان زنجان گفت: در حال حاضر مجوزهای لازم برای احداث 25 نیروگاه کوچک برق در استان زنجان صادر شده است.

ارائه مجوز برای احداث 25 نیروگاه برق در استان زنجان

عادل کاظمی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان، اظهار کرد: در حال حاضر برای احداث نیروگاه‌های کوچک در استان زنجان مجوزهای لازم صادر شده است.

وی با بیان اینکه برخی از این نیروگاه‌ها فعالیت‌های خود را آغاز کرده‌اند، افزود:‌ برخی از این نیروگاه‌ها ظرفیت زیر هفت مگاوات دارند.

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان زنجان با اشاره به احداث نیروگاه‌های بالای هشت مگاواتی از سوی برق منطقه‌ای استان زنجان یادآور شد: این نیروگاه‌ها نیز احداث می‌شود.

وی با بیان اینکه مناطق اجرای نیروگاه‌ها در استان مشخص شده است، افزود: اقدامات لازم در این زمینه انجام شده است.

کاظمی بر ضرورت سرمایه‌گذاری‌های لازم در این زمینه تاکید کرد و افزود: ‌این طرح‌ها می‌تواند در قالب طرح‌های سرمایه‌گذاری به ستاد سرمایه‌گذاری استان معرفی شود.

وی راه‌اندازی این نیروگاه‌ها را از فرصت‌های سرمایه‌گذاری برای استان عنوان کرد و افزود:‌ استان زنجان ظرفیت‌های لازم را برای ایجاد فرصت‌های جدید سرمایه‌گذاری دارد.

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان زنجان یادآور شد: با راه‌اندازی این 25 نیروگاه در مجموع 85 مگاوات به ظرفیت برقی استان اضافه می‌شود.

وی با بیان اینکه این نیروگاه‌ها با 85 میلیارد تومان قابلیت اجرایی دارد، خاطرنشان کرد: در صورت تایید ستاد سرمایه‌گذاری استان این ظرفیت اضافه می‌شود.

انتهای پیام/ع30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول