اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر بنیاد مسکن گرمی خبر داد

اعطای 665 فقره تسهیلات مقاوم‌سازی مسکن در گرمی

خبرگزاری فارس: مدیر بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گرمی گفت: در سال جاری 665 فقره تسهیلات مقاوم‌سازی مسکن روستایی در شهرستان گرمی اعطا شده است.

اعطای 665 فقره تسهیلات مقاوم‌سازی مسکن در گرمی

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، فیروز مهدی‌زاده صبح امروز در جلسه بررسی مشکلات بانکی تسهیلات مقاوم‌سازی مسکن روستایی گرمی اظهار داشت:

پرداخت این تسهیلات در روستاهای گرمی استمرار خواهد داشت تا بتوانیم تمام مسکن‌های روستایی در این شهرستان را بهسازی و مقاوم‌سازی کنیم.

وی با بیان اینکه مسئولان نباید در پرداخت این تسهیلات به متقاضیان کوتاهی کنند، تصریح کرد: تا کنون 550 متقاضی این تسهیلات به بانک‌های عامل معرفی شده‌اند و 135 مورد پرداخت شده است.

مدیر بنیاد مسکن شهرستان گرمی در ادامه از اعلام همکاری بانک‌های عامل این شهرستان برای تسهیل پرداخت وام مقاوم‌سازی مسکن روستایی خبر داد.

مهدی‌زاده ابراز داشت: در جلسه بررسی مشکلات بانکی تسهیلات مقاوم‌سازی مسکن روستایی که با حضور مسئولان بانک‌های عامل گرمی برگزار شد موافقت بانک‌ها برای تسهیل در پرداخت تسهیلات مربوطه حاصل شد.

وی تسهیلات مقاوم سازی مسکن روستایی را فرصت مناسبی برای خانه‌دار شدن روستاییان دانست و گفت: مقاوم‌‌سازی خانه‌های روستایی موجب تغییر سیمای روستاها و بهبود زندگی روستاییان می‌شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، فرماندار گرمی نیز از آغاز اجرای طرح عقب‌نشینی روستاهای مرزی این شهرستان از نقطه صفر مرزی خبر داد.

عزیز صحرایی افزود: اجرای این طرح با تخریب یک ملک خریداری شده از روستای افچه به صورت نمادین آغاز شده و تملک و تخریب منازل دیگر ادامه می‌یابد.

وی بیان داشت: با هدف حفظ حریم و تامین امنیت مرزها سه روستای شیخ‌لر، سیا و افچه در بخش موران گرمی از نقطه صفر مرزی به داخل خاک این بخش عقب‌نشینی می‌کند.

فرماندار گرمی تصریح کرد: علیرغم مستهلک و قدیمی بودن بیشتر منازل روستاهای مذکور همه خانه‌ها با قیمت مصوب و کارشناسی شده خرید و تخریب می‌شود.

این مسئول با اشاره به اینکه اکثر صاحبان منازل مورد نظر در شهرستان‌های دیگر سکونت دارند، گفت: در صورت موافقت صاحب ملک به ازای تخریب منزل یک قطعه زمین رایگان در مرکز بخش موران به مالک واگذار می‌شود.

انتهای پیام/غ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول