اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد:

سارقان سیم‌های برق یکی پس از دیگری دستگیر می‌شوند

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: با گشت‌های مشترک شرکت برق و نیروی انتظامی سارقان سیم‌های برق یکی پس از دیگری در این استان دستگیر می‌شوند.

سارقان سیم‌های برق یکی پس از دیگری دستگیر می‌شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، علیرضا عادلی در جمع اصحاب رسانه استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه در زمینه حجاب و عفاف بیش از 27 دستگاه وظیفه دارند، اظهار کرد: در این زمینه حدود 336 راهکار اجرایی وجود دارد که همه آن مربوط به نیروی انتظامی نیست.

فرمانده ارشد انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: بیش از 330 راهکار از این تعداد ایجابی است که باید زمینه را فراهم کرد و اگر این زمینه‌ها به خوبی ایجاد شود تا اندازه زیادی با پدیده بدحجابی روبه‌رو نخواهیم بود.

وی با ابراز این سخن که باید با فرهنگ‌سازی به دنبال ایجاد تغییر رفتار در جامعه باشیم، تصریح کرد: امنیت پایدار در تعامل رسانه‌ها و دستگاه‌ها بوده و در استراتژی ناجا تعامل با رسانه جایگاه ویژه‌ای دارد.

عادلی در پاسخ به سؤالی مبنی بر این که صدا و سیما تا چه اندازه در راستای فرهنگ‌سازی برای پیشگیری از جرم در این استان به شما کمک می‌کند، تصریح کرد: اعتقاد ما بر این است که رسانه ملی ظرفیتی بسیار بالا در این زمینه داشته و می‌تواند نقش پررنگی داشته باشد.

این فرمانده انتظامی در پاسخ به سؤال خبرنگار فارس مبنی بر این که تا چه حد از میزان نزاع‌های دسته جمعی در این استان کاسته شده و برنامه‌هایی که در این زمینه اجرا کرده‌اید تا چه میزان جواب داده است، تصریح کرد: در سال گذشته همایش ملی پیشگیری از نزاع‌های دسته جمعی را در این استان برگزار کردیم که در این زمینه تألیفاتی صورت گرفت و مقالاتی ارائه شد و راهکارهایی نیز تدوین شد که تا اندازه زیادی در کاهش نزاع‌های دسته جمعی در استان ما تأثیرگذار بود.

وی گفت: در ادامه قرار شده کاربسته‌هایی به استانداری و معاونت اجتماعی استانداری تحویل داده شود که همه راهکارهای اندیشیده شده در آن همایش عملیاتی شود ولی به هر دلیل این موضوع راکد و مغفول مانده است.

وی به سرقت‌ سیم‌های برق در کهگیلویه و بویراحمد نیز اشاره کرد و افزود: این نوع سرقت در بیشتر نقاط کشور گزارش شده و در استان ما نیز تاکنون در نقاط مختلف سارقانی دستگیر شده‌اند که تعداد آن‌ها 35 فقره بوده است.

عادلی به کمک مردم به پلیس در این زمینه اشاره کرد و گفت: مردم در هنگام قطعی برق می‌توانند به پلیس گزارش دهند و پلیس نیز با همراهی شرکت برق گشت‌هایی را تشکیل داده و در مناطق مختلف استان پی‌گیر این نوع از سرقت‌ هستند.

فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد به مبارزه با روزه‌خواری نیز اشاره کرد و گفت: گزارش‌هایی مبنی بر برخی تخلفات از سوی تعدادی از صنوف از جمله بستنی‌فروشی‌ها دریافت کرده‌ایم که با متخلفان برخورد لازم و قانونی خواهد شد.

انتهای پیام/صا10/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول