اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر خبر داد

طلب 37 میلیارد تومانی شرکت برق از مشترکان در استان بوشهر

خبرگزاری فارس: مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر گفت: شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر 37 میلیارد تومان از مشترکان خود طلب دارد.

طلب 37 میلیارد تومانی شرکت برق از مشترکان در استان بوشهر

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر سید رضا رضوی صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: 70 درصد این طلب از دستگاه‌های تجاری و 30 درصد نیز از مشترکان خانگی است.

وی افزود: طراحی تجهیزات هوشمند برای سیستم‌های اتوماسیون برق از برنامه‌های مهم ماست که در انجام خدمات برقی مؤثر خواهد بود.

مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر اظهار داشت: در ارتباط با ایجاد دفاتر پیشخوان برای پاسخگویی به مردم، شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر رتبه برتر کشور را دارا است.

رضوی بیان کرد: در سفر سوم دولت به بوشهر کابلی شدن برق، اتوماسیون برق و تبدیل شبکه برق استان از 11 هزار ولت به 20 هزار ولت به تصویب رسید و برای اجرای این 3 پروژه مهم از محل اعتبارات شرکت توانیر 41 میلیارد تومان اعتبار در نظر گرفته شد.

وی در ارتباط با علل پیشگیری از حوادث برقی در بوشهر اضافه کرد: برای این کار خدمات خود را از حالت دولتی به خصوصی تبدیل کردیم و در راستای فرمایشات رهبر معظم انقلاب در مورد اصل 44 برای خود کار تعریف کردیم و تمام کارها برنامه‌ریزی شد.

مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر خاطر نشان کرد: در حال حاضر 340 هزار مشترک برق در استان داریم که 80 درصد خانگی و 60 درصد شهری است.

رضوی گفت: یک‌هزار و 470 کیلووات پیک مصرف برق در استان بوشهر داریم و رشد 20 درصدی مصرف برق در استان را پیش‌بینی می‌کنیم.

در پایان این نشست به پاس زحمات خبرنگاران حوزه برق استان بوشهر از سوی شرکت توزیع نیروی برق هدایایی به آنان اهدا شد.

انتهای پیام/ع20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول