اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

طی 4 ماه سال جاری

29 درصد مشترکان برق همدان پرداخت غیرحضوری داشتند

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق همدان گفت: 29 درصد از مشترکان شرکت برق استان قبوض خود را غیر حضوری پرداخت کرده‌اند.

29 درصد مشترکان برق همدان پرداخت غیرحضوری داشتند

حاجی‌رضا تیموری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان با اشاره به لزوم پرداخت قبوض به صورت غیر حضوری اظهار کرد: از ابتدای سال جاری تا پایان تیر ماه 71 درصد از مشترکان برق استان قبوض خود را به صورت حضوری و 29 درصد نیز غیر حضوری پرداخت کرده‌اند.

وی افزود: سال گذشته 76 درصد مشترکان توزیع نیروی برق استان قبوض خود را به صورت حضوری و 24 درصد نیز به صورت غیر حضوری پرداخت کرده‌ بودند که با این وصف امسال در این زمینه با رشد مواجه بوده‌ایم.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق همدان با بیان اینکه سال جاری در امور برق منطقه یک 47 درصد قبوض غیر حضوری پرداخت شده است، تأکید کرد: 53 درصد پرداخت‌ها نیز به صورت حضوری بوده که این رقم در مدت مشابه سال گذشته 41 درصد غیر حضوری و 59 درصد حضوری بوده است.

وی از پرداخت 29 درصد قبوض به صورت غیر حضوری و 71 درصدی حضوری از سوی مشترکان برق امور منطقه دو همدان خبر داد و اظهار داشت: در سال جاری نیز در شهرستان ملایر 28 درصد پرداخت‌ها غیر حضوری و 72 درصد حضوری بوده است.

تیموری عنوان کرد: در سال جاری در شهرستان نهاوند 15 درصد پرداخت‌ها غیر حضوری و 85 درصد حضوری، در شهرستان بهار 21 درصد غیر حضوری و 79 درصد حضوری، در اسدآباد 16 درصد پرداخت‌ها غیر حضوری و 84 درصد حضوری و در شهرستان کبودراهنگ 23 درصد غیر حضوری و 77 درصد حضوری بوده است.

وی اظهار داشت: پرداخت‌های مشترکان شهرستان رزن 25 درصد غیر حضوری و 75 درصد حضوری، در شهرستان تویسرکان 13 درصد غیر حضوری و 87 درصد حضوری و در شهرستان فامنین 46 درصد غیر حضوری و 54 درصد حضوری انجام شده است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق همدان تصریح کرد: طی چهار ماهه نخست سال، 49 هزار و 409 مورد پرداخت‌ها از طریق ATM و 3 هزار و 707 مورد از طریق اینترنت، 5 هزار و 660 مورد از طریق SMS و 15 هزار و 965 مورد از طریق تلفن بانک، 193 مورد از طریق خوددریافت، چهار مورد از طریق WEBKIOSK و 46 هزار و 621 مورد از طریق pos و 6 هزار و 961 مورد از طریق اینترنت و 321 هزار و 710 مورد از طریق شعب بانک‌ها پرداخت شده است.

وی در ادامه گفت: مشترکان می‌توانند با پرداخت غیر حضوری بهای صورتحساب‌های برق خود از طریق سامانه‌های الکترونیکی از اتلاف وقت خود جلوگیری کنند چرا که این کار سرعت در پرداخت را در پی دارد.

تیموری یادآور شد: مراجعه نکردن حضوری مشترکان به بانک‌ها برای پرداخت قبوض موجب کاهش مراجعه افراد به بانک‌ها، سهولت در پرداخت، کاهش هزینه ایاب و ذهاب و صرفه‌جویی در هزینه‌های اضافی خواهد شد.

وی در پایان سخنانش با اشاره به اینکه مصرف‌کنندگان برق با رعایت الگوی مصرف بهینه در کنترل رشد بار مؤثر هستند خاطرنشان کرد: در چهار ماهه نخست سال جاری انرژی تحویلی به شبکه توزیع برق استان نسبت به مدت مشابه سال گذشته 7.7 درصد رشد یافته است.

انتهای پیام/صا10/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول