اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده تعاونی‌های مسکن مهر گرگان خبر داد

بهره‌برداری از مسکن ‎مهر گرگان تا پایان سال جاری

خبرگزاری فارس: نماینده تعاونی‎های مسکن مهر شهرستان گرگان گفت: پروژه مسکن‎مهر گرگان در زمان تعهد شده و در بهمن‎ ماه سال ‎جاری به بهره‌برداری خواهد رسید.

بهره‌برداری از مسکن ‎مهر گرگان تا پایان سال جاری

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان محمد نوملی صبح امروز در جمع تعاونی‌های استان با بیان اینکه در بخش واگذاری تجاری سایت همکاری‎های خوبی صورت گرفته است اظهار داشت: در این زمینه چتر حمایتی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان گسترانده شده است.

وی با اشاره به اینکه پروژه‎های مسکن‎مهر همانند سایر پروژه‎ها با مشکلاتی مواجه است اذعان کرد: متاسفانه از سوی برخی نهادها و طرح این موضوع که مدیران، فنی نیستند مورد بی‎مهری قرار گرفته‎ایم.

نماینده تعاونی‎های مسکن‎مهر شهرستان گرگان با بیان اینکه بنا بود 63 هکتار زمین در اختیار تعاونی‎ها قرار بگیرد خاطر نشان کرد: متاسفانه تاکنون 6.5 هکتار زمین تحویل تعاونی‎های مسکن‎مهر قرار گرفته است.

نوملی یادآور شد: کار اجرای پروژه‎ها مصادف با سفر سوم هیئت دولت به گلستان صورت گرفت که در این راستا اصلاح معماری پروژه‎ها را داشتیم.

وی با بیان اینکه وجود برخی از مشکلات دو تعاونی سبب شد تا ورود پیمانکاران جدید را در پروژه داشته باشیم متذکر شد: یک پروژه 22 میلیارد تومانی از پیمانکار قبلی سلب به طوری که 700 میلیون تومان از تعهدات وی ضبط شد تا کمک به اجرای پروژه شود.

نماینده تعاونی‎های مسکن‎مهر شهرستان گرگان با اشاره به اینکه پیمانکاران در حال فعالیت روی پروژه‎ها هستند یادآور شد: با تلاشی که از سوی پیمانکاران صورت می‎گیرد این قول به مردم داده می‎شود تا طبق تعهدات‎مان در موعد مقرر مسکن‎مهر را به اتمام برسانیم.

انتهای پیام/ش20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول