اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از سوی معاون اداره تعاون خوزستان صورت گرفت

آخرین اخطار به تعاونی‌های مسکن مهر کم کار در خوزستان

خبرگزاری فارس: معاون تعاون اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان به تعاونی‌های مسکن مهر کم کار و نیز اعضایی که تا پایان مرداد سهم آورده خود را افزایش ندهند هشدار و آخرین اخطار خود را داد.

آخرین اخطار به تعاونی‌های مسکن مهر کم کار در خوزستان

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز به نقل از روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان، رضا میرانی از تعیین تکلیف تعاونی‌های ضعیف مسکن مهر خبر داد و اظهار داشت: آن دسته از اعضای تعاونی‌های مسکن کم کار که تا پایان مرداد ماه جاری سهم آورده خود را افزایش ندهند، حذف و متقاضیان دیگری جایگزین آنها خواهند شد.

وی با اشاره به 252 میلیارد و 945 میلیون تومان سهم آورده 45 هزار و 771 عضو تعاونی‌های مسکن مهر در استان خاطرنشان کرد: 49 هزار و 126 واحد مسکونی در 19 شهر استان در دست ساخت است که در مجموع 62درصد پیشرفت فیزیکی دارند.

میرانی اعضای تعاونی‌های مسکن مهر را در استان 45 هزار و 771 نفر اعلام کرد و با اشاره به آورده اعضا در شهرهای مختلف استان از 500 هزار تومان تا 19 میلیون تومان گفت: کمترین سهم آورده را 964 نفر از اعضای تعاونی‌های مسکن مهر در شهرهای آبادان، اهواز، بندر امام، بندر ماهشهر، خرمشهر، دشت آزادگان و شوش داشته‌اند.

به گفته این مقام مسئول در اداره تعاون خوزستان، بیشترین سهم آورده مربوط به 89 نفر از اعضای تعاونی‌های مسکن مهر شهرهای شوش، دزفول و ماهشهر است که هر کدام 19 میلیون تومان آورده دارند.

معاون تعاون اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان همچنین ضرورت تأمین تأسیسات زیربنایی و روبنایی در مناطق مختلف طرح مسکن مهر را به دستگاه‌های اجرایی یادآور شد و تصریح کرد: باید هر چه سریع‌تر نسبت به تأمین امکانات ضروری هم چون آب، برق، گاز، فاضلاب، مدارس و خدمات ورزشی و بهداشتی نیز توجه و اقدام شود.

میرانی افزود: در مناطقی که امکانات زیربنایی مناسبی برای رفاه اعضای تعاونی‌های مسکن مهر وجود ندارد در صورت بهره‌برداری هم اعضا رغبتی برای سکونت در این مناطق بی امکانات نشان نخواهند داد و مسئولان وظیفه دارند پیش از اتمام واحدهای طرح مسکن مهر، امکانات رفاهی، آموزشی و بهداشتی را برای مردم فراهم کنند.

انتهای پیام/غ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول