اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار خراسان‌رضوی خبر داد

اتمام پروژه برقی کردن خط آهن مشهد تهران تا پایان سال 91

خبرگزاری فارس: معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار خراسان‌رضوی از اتمام پروژه برقی کردن خط آهن مشهد تهران تا پایان سال جاری خبر داد.

اتمام پروژه برقی کردن خط آهن مشهد تهران تا پایان سال 91

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، رضا عبدالملکی عصر امروز در نشستی مطبوعاتی که در محل استانداری خراسان‌رضوی برگزار شد، ضمن تبریک به مناسبت 17 مرداد سالروز خبرنگار، نقش رسانه‌ها را در جامعه کنونی بسیار تاثیرگذار و ارزشمند برشمرد و اظهار کرد: اقدامات رسانه‌ها به واقع در رشد و پیش‌برد اهداف تاثیرگذار است و این اقدامات تاثیرگذاری که به دست شما خبرنگاران پی‌گیری می‌شود زمینه را برای ترقی، توسعه و حرکت پیشرانه و رو به جلو فراهم می‌آورد. 

وی افزود: خبرنگاران در دفاع از حقوق مردم نقش پررنگی دارند چرا که همواره دغدغه‌ها و مطالبات مردم را به گوش مسئولین می‌رسانند، البته باید گفت که باید هم همین‌طور باشد چرا که بالاتر از حق مردم چیزی نداریم همان‌گونه که خدای متعال نیز در کتاب خودش به آن توجه بسیار کرده است.

معاون استاندار خراسان‌رضوی خاطرنشان کرد: خبرنگاران و اصحاب رسانه در واقع همواره به خلق اثر می‌پردازند و قطعاً امروز تمام کسانی که حلقه خدمتگزاری به مردم در دست آنهاست قدردان فعالیت اصحاب رسانه هستند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به انجام چهار دوره سفر هیات دولت بیان کرد: تا پیش از دولت احمدی‌نژاد اگر به دنبال مصوبه‌ای می‌بودیم برای دو خط باید چند سال و چند ماه پی‌گیری و ارسال نامه‌ها و رفت و ‌آمدهای بسیار می‌کردیم تا در پایان شاید نتیجه دهد در حالی که پس از این سال‌ها فردی در کشور پیدا شد که با نگاه اجرایی به مصوبات نگاه می‌کرد.

عبدالملکی ادامه داد: احمدی‌نژاد با همان نگاه اجرایی درک کرد که بسیاری از کارها لنگ تصمیم تصمیم‌ساز دستگاه‌های اجرایی است، رئیس جمهور در همین سفرهای استانی مشکلات شهرستان‌های سراسر کشور را که شاید تا پیش از آن حتی کسی هم با خبر نبود یا اگر هم بود به آن توجه زیادی نداشت را در این سفرها پی‌گیری کرد و حتی بعضاً تبدیل به مصوبه می‌کرد، امروز نیز شاهدیم بسیاری از مشکلات به لطف امام رضا (ع) و خدای متعال حل شده است.

وی تصریح کرد: در حوزه صنعت نیز در سراسر کشور گره‌گشایی‌های بسیاری شده است به عنوان مثال سال‌ها بود که مسیر توسعه غرب مشهد در محدودیت بود در حالی که آقای احمدی‌نژاد در همین سفر چهارم هیئت دولت طی مصوبه‌ای رفع ممنوعیت و محدودیت کردند، این اقدامی موثر در زمینه گره‌گشایی‌های صنایع بود.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار خراسان‌رضوی اذعان کرد: لذا در همین راستا بنده معتقدم که مصوبات سفرهای دولت توانست در فضای فرهنگی، اجتماعی، زیرساختی و اقتصادی استان تحول ایجاد کند.

عبدالملکی با اشاره به دیگر ویژگی‌های سفرهای استانی گفت: از دیگر ویژگی‌های این سفرها می‌توان به پاسخ رئیس جمهور به درخواست‌های مردمی اشاره کرد، حتی بعضاً شاهدیم که بسیاری از این درخواست‌ها تبدیل به مصوباتی شده است.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار خراسان‌رضوی در خصوص برخی از مصوبات سه دوره سفر هیئت دولت به استان اظهار داشت: در مورد برقی کردن راه‌آهن تهران مشهد ما در دو سال گذشته 15 میلیارد تومان اعتبار تخصیص دادیم و ان‌شاءالله با اعتبارات تخصیص داده شده و اقدامات اجرایی انجام شده تا پایان سال 91 پروژه به اتمام می‌رسد.

وی در خاتمه در ارتباط با پروژه فولاد تربت‌حیدریه عنوان کرد: قرار بود بنیاد مستضعفان سرمایه‌گذاری این پروژه را انجام دهد ولی این انجام نشد، حال بانک ملی سرمایه‌گذاری بر روی این پروژه را آغاز کرده است.

انتهای پیام/آ10/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول