اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار سیستان‌وبلوچستان خبر داد

پرداخت 233 میلیارد تومان تسهیلات مسکن مهر به سیستان‌وبلوچستان

خبرگزاری فارس: استاندار سیستان‌وبلوچستان گفت: 233 میلیارد و 400 میلیون تومان تسهیلات مسکن مهر به متقاضیان مسکن در استان سیستان‌وبلوچستان پرداخت شده است.

پرداخت 233 میلیارد تومان تسهیلات مسکن مهر به سیستان‌وبلوچستان

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان به نقل از روابط عمومی استانداری سیستان‌وبلوچستان، علی‌محمد آزاد در جلسه شورای تامین مسکن سیستان‌وبلوچستان اظهار داشت: از مجموع 23 هزار واحد مسکونی طرح مسکن مهر در این استان تاکنون 11 هزار واحد به متقاضیان واگذار شده است.

استاندار سیستان‌وبلوچستان بیان کرد: اکنون با تلاش‌های صورت پذیرفته این استان در اجرای طرح مسکن مهر، شهرهای بالای 25 هزار نفر جمعیت در رتبه نخست کشوری قرار دارند.

آزاد ادامه داد: اجرای طرح‌های مسکن مهر در شهرهای بالای 25 هزار نفر جمعیت به اداره راه و شهرسازی و شهرهای زیر 25 هزار نفر به بنیاد مسکن واگذار شده است.

وی یادآور شد: ساخت واحدهای مسکونی در شهرهای زیر 25 هزار نفر جمعیت استان روند پر شتابی ندارد که باید بنیاد مسکن با تلاش و جدیت بیشتری در این زمینه اقدام کند تا رتبه مناسبی در این بخش به استان اختصاص یابد.

استاندار سیستان‌وبلوچستان بیان داشت: همچنین در شهر جدید رامشار 804 واحد مسکن مهر در دستور کار قرار گرفته است که به متقاضیان زندگی در این شهر واگذار می‌شود.

آزاد همچنین بر ساخت هرچه سریع‌تر مساجد، مدارس، کلانتری‌ها و اماکن تجاری در سایت‌های مسکن مهر به منظور رفع نیازهای مردم تاکید کرد.

انتهای پیام/غ30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول